ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

هزینه تحصیل در کانادا

یکی از گزینه هایی که شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید کشور کانادا ست. هزینه تحصیل در کانادا نیز یکی از گزینه هایی است که می تواند شما را ترغیب کند تا این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت در نظر بگیرید. اما پیش از انتخاب این کشور خوب است کمی در مورد کانادا بیشتر بدانیم مطابق متن ویکی پدیا:

 

 

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده‌است. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. در زبان فارسی، نام کانادا بر اساس تلفظ فرانسوی آن رواج یافته‌است.

 

در صورتی که تمایل دارید در مورد موارد زیر اطلاعات بیشتری به دست بیاورید لطفا روی این صفحه کلیک کنید.https://www.simeakhar.org

شهریه دانشگاه‌ های کانادا

شهریه دانشگاه‌ ها در مقطع کارشناسی

شهریه دانشگاه‌ ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتر

هزینه زندگی دانشجویی در کانادا

تأمین هزینه تحصیل در کانادا

 

باید در نظز داشت که با توجه به بالا بودن کیفیت اموزشی که کانادا به دانشجویان ارائه می دهد، سالانه افراد زیادی برای ادامه تحصیل  اقدام به دریافت ویزای تحصیلی این کشور می کنند. کشور کانادا مورد توجه علاقه مندان به تحصیل در خارج است به همین دلیل درخواست برای ویزای تحصیلی کشور کانادا نسبت به سایر کشور های بیشتر است. البته هزینه تحصیل در کانادا نیز بسیار کمتر از کشور های مشابه است. در صورتی که تمایل داشته باشید که اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید توصیه می کنیم به لینک هایی که در این صفحه قرار داده شده مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

  • مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی