ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

برترین لنت ترمز های بازار ایران

 

برندهای معروف لنت ترمزدر صورتی که از خودرو استفاده می کنید تهیه قطعات یدیکی بی شک یکی از دغدغه های شماست. با وضعیت اقتصادی امروز کشور اینکه برند ها را بشناسیم و سره را از ناسره تشخیص دهیم خود نیازمند یک مدرک است! من در این مقاله به شما کمک می کنم تا  برندهای معروف لنت ترمز را بشناسید.

انقدر که برند های مختلف و متنوع در بازار وجود دارد. چه هم طبقه ای من باشید و پراید سوار شوید، چه بالا نشین باشید و خوردوی لوکس سوار باشید بازار برای شما رنج متنوعی از برند ها را روی میز خود می گذارد. یکی از مهمترین قطعات یدیکی که شما باید به آن توجه کنید لنت ترمز است.  همانطور که در سری مقالات مربوط به خودرو گفتیم لنت ترمز یکی از ارکان مهم سیستم ترمز است که در چرخ های شما اصطکاک ایجاد می کند و موجب شتاب منفی و ایستادن ماشین شما می شود. من در حد توان در این مقاله شما را در رابطه با برندهای معروف لنت ترمز راهنمایی خواهم کرد.

برندهای معروف لنت ترمز

در اینجا قرار است برندهای معروف لنت ترمز را در بازار ایران بررسی کنیم. در این مجموعه به دنبال معروفی برندهای چون لنت ترمز رالدک، لنت ترمز پارس، لنت ترمز تکستار، لنت ترمز ایساکو و ... خواهیم بود. با ما همراه باشید تا برندهای معروف لنت ترمز را یک به یک معرفی کنیم.

 

لنت ترمز رالدک

این روزها همه به دنبال لنت ترمز رالدک RALDEC هستند شما چطور؟! یکی از برندهایی که چند سالی است جای پای خود را در میان غول های لنت ایران محکم کرده است رالدک است. رالدک که یکی از بیشمار محصولات پارسیان قطعه سپهر است، در چین بزرگ با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود. اما در مورد شرکت سپهر خوب است بدانیم این شرکت قدیمی وارد کننده قطعات عمده بوده، و نماینده شرکت های بین المللی در ایران بوده ولی اخیرا این شرکت به معرفی برند رالدک پرداخته است که می تواند اعتبار شرکت را اعتبار این برند دانست چرا که انها جز کیفیت به چیزی فکر نمی کنند.

 

لنت ترمز تکستار

بعید است کسی به عمرش یک لنت عوض کرده باشد و اسم تکستار را نشنیده باشد. تکستار با شعار ایمنی واقعا ایمنی را به شما هدیه می کند. تکستار شرکتی است که بیش از 100 در این حوزه فعال بوده است. این شرکت نه در میان مصرف کنندگان قطعات یدکی که بین خودرو سازان نیز محبوب است یعنی خودرو سازان این شرکت را شریک خود می دانند و هیچ بعید نیست که ماشینی که صفر کیلومتر خریداری کرده اید از لنت ترمز تکستار بهره ببرد. پژو و سیتروئن از این دست خودرو ها هستند که ایمنی خود را به دستان پرتوان تکستار سپرده اند.

 

لنت ترمز ایساکو

معرفی ایساکو هم از آن حرف هاست! ایساکو واقعا نیاز به معرفی ندارد. این شرکت که در واقع پشتیبان قطعات یدکی ایران خودرو است از تمامی محصولات این شرکت پشتیبانی می کند. واقعا نمی شود از برندهای معروف لنت ترمز صحبت کرد و نامی از لنت ترمز ایساکو به میان نیاورد. اگر شما سواری داشته باشید مینی بوس یا اتوبوس یا حتی وانت باید قطعات یدیکی خود را از برند معروف ایساکو بخواهید و اول از همه در این برند جستجو کنید.

 

لنت ترمز پارس

یکی دیگر از برندهای معروف لنت ترمز، لنت ترمز پارس است جالب اینکه این شرکت کاشانی ست و برای انواع خودورو ها لنت ترمز تولید می کند این شرکت با در اختیار داشتن تکنولوژی های روز دنیا در حال تولید بهترین لنت ترمز ها در سراسر خاورمیانه است. در صورتی که این برند را برای خودروی خود انتخاب کرده اید می توانید از فروشگاه لوازم یدکی آن را تهیه کنید. اکثر فروشگاه های فیزیکی و انلاین این برند را در برای فروش عرضه می کنند.

 

در صورتی که در رابطه با برندهای معروف لنت ترمز سوال یا نظری دارید لطفا آن را به صورت کامنت برای من درج کنید. در حداقل زمان ممکن به شما پاسخ داده می شود.

 

 

 

نظرات  (۱)

  • علی اکبر سلیمی
  • لنت ترمز وایت لیون که در ایران تولید میشه و میتونم بگم جزو بهترینهاس هم از نظر کیفیت و بی صدا بودن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی