ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بهترین لنت ترمز 206

لنت ترمز 206در این مطلب قرار است به لنت ترمز جوان پسند ترین خودروی ایران بپردازیم. لنت ترمز   206 یکی از مهم ترین قطعات این خودروی جوان پسند است. در این مطلب به سیاق قبل این لوازم یدکی مهم 206 را بررسی میکنیم. برای خرید این محصول از یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو مطمئن می توانید به لینک ابتدای مطلب مراجعه کنید. پارتکده یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در حوزه خودرو است که خیال شما را بابت خرید این قطعه راحت میکند. همچنین از طریق این سایت می توانید از تخفیف های چهار فصل و ارسال رایگان به سراسر ایران بهره مند شوید.

همانطور که گفتیم 206 یکی از خودروهای بسیار جوانپسند در حوزه خودرو است. این خودرو که در بدو ورود با استقبال و موفقیت خوبی رو برو شد رفته رفته به یکی از ماشین های پر تعداد در خیابان های ایران بدل شد. خرید لوازم یدکی این خودرو و همچنین نگهداری از این خودرو به دغدغه اصلی صاحبان این خودرو تبدیل شده است. لنت ترمز 206 یکی از لوازم یدکی است که باید به فکر ان باشید. امنیت شما به این فطعه بستگی دارد. مثل دیگر خودرو ها در این محصول نیز بازار مکاره ای وجود دارد که اگر نسبت به آن اگاه نباشید به سادگی فریب می خورید و یکی از اجزای ایمنی خودروی خود را از دست می دهید.  همانطور که گفتیم برند های زیادی در بازار برای لنت ترمز 206 وجود دارند ولی هر لنتی مناسب نیست و ساید باید در هنگام خرید لنت ترمز 206 با آگاهی کامل و. با دقت این کار را انجام دهید. به دلیل حساسیت بیش از حد سیستم ترمز و قطعات آن مثل لنت ترمز بهتر است در زمان خرید لنت ترمز پژو 206, گارانتی محصول را نیز از خریدار بخواهید. در صورتی که از سایت پارتکده خرید کنید دیگر نگران این موارد نخواهید بود.

قیمت لنت ترمز 206

لنت ترمز 206 را از 70 هزارتومان می توانید پیدا کنید. البته اگر به خودتان و سلامتتان اهمیت می دهید باید بیشتر از اینها پول بپردازید. البته اینجا هم ضرب المثل هر چقدر پول بدهی اش میخوری صادق است. البته مراقب باشید در این بازار جنس بی کیفیت را هم با قیمت بالا به شما می اندازند. بهتر است در کنار قیمت به اعتبار فروشگاه نیز دقت کنید. از فروشگاهی خرید کنید که به شما تضمین اصالت و بازگشت می دهد و کالای خود را گارانتی می کنید. شاید در بالای این بازه ی قیمتی عدد 280 هزار تومان را بتوان ذکر کرد. ( روزی این عدد هم برای ما خنده دار و نوستالژیک خواهد شد )

 

بهترین لنت ترمز 206

 با توجه شرایط آب و هوایی محل استفاده از خودرو و نوع رانندگی خود لنت ترمز 206 را خریداری کنید. که البته بهترین لنت ترمز 206 نیاز به بودجه بیشتری نیز دارد. ویژگی های بهترین لنت ترمز 206 به شرح زیر است:

  1. عملکرد دقیق
  2. بدون ‌صدا
  3. گیرایی قوی
  4. قدرت ترمز گیری بالا
  5. طول عمر و دوام بالا
  6. استاندار
  7. عدم تولید گرد و خاک هنگام ترمز گیری و در نتیجه عدم آسیب به روتور خودرو
  8. باکیفیت
  9. قیمت مناسب

 

منبع:

 https://www.partkadeh.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی