ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی در سال 2020

اوتاوا کانادا

این موضوع که چه مکانی را برای مهاجرت انتخاب می کنیم بسیار اهمیت دارد و این موضوع فقط مربوط به انتخاب کشور نیست ، بلکه دقیقا کدام شهر و منطقه را به عنوان خانه انتخاب میکنید ، باید با دقت این موضوع را بررسی کنید .

بنابراین ، اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید ، یکی از دشوارترین گزینه ها انتخاب بهترین مکان برای زندگی در کانادا خواهد بود. برخی از مناطق در کانادا از نظر شغل ، مسکن و مدرسه ، آب و هوا و اوقات فراغت و سایر موارد بسیار مهم برای زندگی روزمره خود از سایر فرصت ها بهتر است. این کشور بسیار گسترده است و این یک فرصت گسترده برای مهاجران است ، بنابراین با استفاده از تحقیقات عمیق از Money Sense ، وب سایت مالی شخصی کانادا ، ما می خواهیم 5 بهترین مکان برای زندگی در کانادا را معرفی کنیم.

چرا مهاجرت به کانادا ؟

 این کشور پهناور فرصت های شغلی فراوانی  را ارائه می دهد ، دارای معیارهای مطلوبی از مراقبت های بهداشتی و تحصیلی است ، این کشور نخستین کشور جهان با سیاست مهاجرتی مثبت است . زندگی برای کسانی که حقوق و دستمزد مناسبی دارند ، عالی باشد. کانادایی های طبقه متوسط معمولا میتوانند هزینه ای مربوط به ملک و خانه را بپردازند و هزینه های از این قبیل از انگلستان ارزان تر است. تا حدودی به دلیل وسع بودن این کشور است که محدودیت در فضا وجود ندارد ، البته در مناطقی که تقاضا برای فضای تجاری و مسکونی زیاد است ، هزینه ها بیشتر است . آب و هوا یکی از موضوعاتی است که در این کشور باید مورد بررسی قرار دهید ، و مکانی را انتخاب کنید که بتوانید با زمستانهای سخت آن کنار بیایید .دو مورد که در مورد زمستان های کانادا نیز باید به خاطر بسپارید این است که این کشور برای مقابله با برف و یخ کاملاً آماده است.ثانیاً ، زندگی در اطراف آب و هوای زمستان با برف و یخ آن بنا شده است ، به طور مثال ورزش و رویدادهای اجتماعی ، شرایط را در آغوش می گیرد و از آب و هوا بیشترین استفاده را می کند.

 

رتبه بندی MoneySense  : بهترین مکان های زندگی در کانادا

MoneySense هر ساله از شهرهای کانادا بازدید می کند و سعی می کند بررسی کند کدام شهرها ، امکانات فراوان و یک جامعه پر رونق ، آب و هوای مطبوع ،  فرصت های شغلی مستحکم  ، اما مقرون به صرفه ، ایمن و آسان برای گردش دارد . این نظرسنجی شهرهای کشور را طبق معیارهای دقیق در دسته بندی های : رفاه ، مسکن ، سبک زندگی ، جرم ، بهداشت و هوا امتیاز بندی می کند . براساس بررسی MoneySense در سال 2016 در مورد بهترین مکان های زندگی در کانادا این 5 تا بوده اند : اتاوا ، برلینگتون ، اوکویل ، سنت آلبرت و بوچرویل.

 

اتاوا

اتاوا طور مداوم در رتبه بالا برای کیفیت زندگی قرار دارد و بهترین مکان  برای زندگی در هر دو قاره آمریکا  است. به لطف دو دانشگاه اتاوا و کارلتون و تنوع فرهنگی ، با یک شهر پر جنش و جوش و جوان روبه رو هستیم که دارای معماری فوق العاده و محله های دوست داشتنی است. کمی کمتر از 1 میلیون نفر در اتاوا زندگی می کنند و پیش بینی می شود جمعیت در 3 سال آینده 3٪ رشد کند. اتاوا بسیار تمیز و سرسبز است و دارای فرصت های فراوانی برای یک سبک زندگی سالم و فعال در فضای باز را فراهم کرده است. کانال زیبای Rideau که از درون شهر عبور می کند ، مسیرهای بی شماری برای  پیاده روی و مسیرهای دوچرخه را در تمام مسیر  فراهم می کند. در زمستان کانال منجمد می شود و به طولانی ترین سطح اسکیت جهان تبدیل می شود.

4 فصل متمایز اتاوا یک تغییر زیبا در مناظر در طول سال ایجاد می کند: زمستان ها سرد و به طرز حیرت انگیزی با تنوع فعالیت های زمستانی در سطح شهر وجود دارد و تابستان ها می توانند کاملاً گرم و مرطوب باشند.

اتاوا یک شهر دو زبانه است و خدمات زیادی در آن به دو زبان فرانسه و انگلیسی ارائه می شود. انگلیسی در همه جا قابل درک است ، گرچه یادگیری زبان فرانسه ممکن است شما را از لحاظ ادغام سریعتر در جامعه یا به دست آوردن انواع خاصی از شغل به شما سود برساند ، به طور کلی برای زندگی خوب در اینجا لازم نیست که شما دو زبانه باشید.هزینه زندگی در اتاوا گرچه بالاتر از حد متوسط است اما هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است. بسته به محل مورد نظر شما کرایه یک آپارتمان از 700-1400 دلار در ماه امکان پذیر است. ناهار خوری و مواد غذایی بویژه کالاهای وارداتی کمی گران است. با این حال ، دستمزدها نیز بالاتر از حد متوسط هستند .

بیکاری در اتاوا نسبتاً کم است و 5.3٪ است. مشاغل برتر تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعات ، فروشندگان خرده فروشی و برنامه نویسان رایانه و توسعه دهندگان رسانه های تعاملی هستند.سال گذشته بیشترین زمینه های اشتغال ، علوم طبیعی و کاربردی و مرتبط با آن بود. آموزش ، قانون و جامعه؛ و مشاغل مدیریتی بوده است .

 

بورلینگتون

بورلینگتون

شهر بورلینگتون در انتاریو واقع شده است و در انتهای جنوب غربی دریاچه انتاریو قرار دارد . شاید مکانی مناسب برای کسانی هست که می خواهند در  یک شهر بزرگ زندگی کنند که در مجاورت طبیعت است و فضای بیرون از خانه بسیار عالی فراهم است . بورلینگتون 580.78 هکتار از اراضی پارک را در خود جای داده و دارای کیفیت زندگی در رده دوم قرار دارد. با وجود تعداد زیادی مدرسه ، کالج و امکانات بهداشتی و درمانی در اختیار ساکنین، سبک زندگی موجود خوب است .از این گذشته ، مناظر دیدنی و جذاب زیادی وجود دارد که می توانید در بورلینگتون ببینید.برلینگتون یکی از شهرهای گرانقیمت در رتبه بندی است. متوسط خانه تقریباً 500000 دلار هزینه دارد که چهار و نیم برابر درآمد متوسط خانواده است. با این وجود ، این شهر به دلیل بیکاری کم ، آب و هوای مطبوع ، کم جرم ، درآمد زیاد و به ویژه ترانزیت عالی ، نمرات بالایی کسب می کند.

این شهر دارای یک پایگاه اقتصادی گسترده است ، که به ثبات اقتصادی آن می افزاید ، و اطمینان می دهد که چشم اندازهای شغلی مداوم در چندین بخش وجود دارد. هیچ کارفرمای و یا یک بخش شغلی بر اقتصاد بورلینگتون مسلط نیست.

بخش های پیشرو در صنعت از نظر اشتغال عبارتند از: فرآوری مواد غذایی ، بسته بندی ، الکترونیک ، وسیله نقلیه موتوری / حمل و نقل ، خدمات تجاری ، شیمیایی / دارویی و زیست محیطی.تورنتو ،با قطار مسافرتی که بورینگتون مرکزی را به مرکز شهر تورنتو متصل می کند ، از بورینگتون به راحتی قابل دسترسی است. مسافرت با قطار یک ساعت طول می کشد. بنابراین بسیاری از متخصصان تصمیم می گیرند که روزانه برای کار در تورنتو و زندگی در Burlington به مسافرت بروند. به این ترتیب آنها می توانند خانه ای زیبا و زندگی راحت تری داشته باشند.

 

ادامه دارد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی