ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی در سال 2020- بخش دوم

MoneySenseهر ساله از شهرهای کانادا بازدید می کند و سعی می کند بررسی کند کدام شهرها برای زندگی از لحاظ مختلف مناسب تر است .در قسمت قبلی دو شهر اتاوا و بورلینگتون را معرفی کردیم ، برای آشنایی با سه شهر دیگر کانادا که بر اساس رده بندی امکانات مناسبی برای زندگی دارد با ما همراه باشید .

 

اوکویل

 

اوکویل

 اوکویل ، یک شهر زیبا در حوه جنوب انتاریو واقع در کناره ی دریاچه انتاریو ، در ناحیه هیلتون است که به ساکنان خود دسترسی آسان به شگفتیهای طبیعی از یک سو و از سمت دیگر شهر شلوغ تورنتو را می دهد. اوکویل فقط 30 دقیقه با مرکز شهر تورنتو  و تا آبشار نیاگارا و مرزهای ایالات متحده یک ساعت رانندگی فاصله دارد .

این شهر پررونق با جمعیت کمتر از 200000 نفر تمام مزایای یک شهر مرکزی را با خدمات خوب فراهم میکند ، در عین حال احساس دنج یک شهر کوچک را نیز حفظ کرده است . این شهر مکانی شایسته برای قرار گرفتن در لیست بهترین ها برای پذیرایی از خانواده ها و فرزندان است .

فعالیتهای زیادی برای کسانی که عاشق هنر ، فرهنگ و موسیقی هستند وجود دارد  از اجرای برنامه در مرکز محلی هنرهای نمایشی اوکویل گرفته تا موزه و گالری ها ، همچنین جشنواره های خارق العاده از جمله جشنواره سالانه آبشار اوکویل ، جشنواره کلاسیک و جشنواره جاز.

فرصت های تفریحی فراوانی نیز فراهم است . گلف بازان میتوانند در یکی از هفت زمین گلف از جمله زمین Glen Abbey Golf که سالها میزبان  Canadian Open بوده است ، گلف بازی کنند .

بیش از 2400 هکتار فضای پارک وجود دارد که بسیاری از آنها دارای پیاده روی های مرتب شده اند. برای قایقرانان ، اوکویل دارای دو بندر زیبا با اسکله  برای قایق های مختلف است.

این شهر پایگاهی برای زیمنس ، جنرال الکتریک ، UTC  و همچنین دفتر شرکت فورد است . اوکویل یک مکان محبوب برای شرکت های علوم سلامت است ، که به طور عمده در داروسازی و سالخوردگان تخصص دارد.

با این حال ، درست مانند بورلینگتون ، اوکویل یک حومه شهر تورنتو است و بسیاری از ساکنان برای کار در تورنتو رفت و آمد می کنند که در آن فرصت های شغلی بیشمار و متنوع است.

 

ادمونتون

 

سنت آلبرت

 

آلبرتا چندین سال پشت سر هم در لیست بهترین مکان های زندگی در کانادا صعود کرده است. با وجود اقتصاد قوی و شغل های پردرآمد ، بیشتر از هر زمان دیگری کانادایی ها و مهاجران را به خود جذب می کند ، زیرا مردم شروع به کشف بیشتر در آلبرتا نسبت به روغنهای نفتی می کنند.

در سال 2014 ، سنت آلبرت در رده بندی شهرهای کوچک رتبه برتر سالانه بهترین مکان های زندگی در کانادا را بدست آورد. دو سال بعد نیز،  هنوز بهترین شهر کوچک برای زندگی در کانادا است.

این شهر دارای کلیه امکانات از جمله مدارس ، مراقبت های بهداشتی و امکانات تفریحی و همچنین دارای چندین پارک و امکانات مختلف برای  سبک زندگی سالم است. سنت آلبرت دارای فضای سبز کافی در  سطح شهر و بیش از 85 کیلومتر مسیر دوچرخه در امتداد رودخانه استورژون است.

این خانه همچنین یک جشنواره بین المللی کودک است که سالانه 55000 نفر را به خود جلب می کند. میزان جنایات به طور پیوسته در حال کاهش است است و در حالی که زمستان ها می توانند واقعاً سرد باشند (به طور متوسط ​​28 روز در سال با حداقل دمای کمتر از -20˚C) ، در تمام سال آفتاب فراوانی وجود دارد.

سنت آلبرت در فاصله 30 کیلومتری ادمونتون - پایتخت منطقه ای - واقع شده است.سنت آلبرت دارای نیروی کار فعال و ماهر است و نرخ بیکاری پایین 4.3 درصد است و درآمد از بالاترین ها سطح کشور است.

ادمونتون یک مرکز مهم نفت و گاز است و بزرگترین صنعت پتروشیمی است. این منطقه سرشار از نفت و گاز طبیعی است ، که به ادمونتون عنوان "پایتخت نفت کانادا" داده است. بنابراین بسیاری از ساکنان سنت آلبرت که به ادمونتون رفت و آمد می کنند در صنایع وابسته به نفت کار می کنند.

با این حال ، ادمونتون از طیف گسترده ای از سایر بخش های اشتغال سود می برد. در فناوری اطلاعات ، بانکداری و بیوتکنولوژی فرصتهای چشمگیری وجود دارد.

 

بوشرویل

 

بوشرویل

 

 یکی از قدیمی ترین شهرهای کبک است که دارای جمعیتی در حدود 43000 نفر است .در نظرسنجی MoneySense بهترین مکانهای زندگی در کانادا Boucherville تقریباً در هر رده از جمله درآمد ، مسکن ارزان قیمت و رشد جمعیت امتیاز بالایی داشته است.

درآمد متوسط خانوار این شهر 92253 دلار است ، نرخ بیکاری آن 2.88 درصد و رشد جمعیت آن زیاد است ، خیابان های دوستدار دوچرخه و جامعه قوی هنری و ورزشی نیز قابل توجه است.

فضای باز مطمئناً یک ویژگی بزرگ در Boucherville است. پارک ملی Iles-de-Boucherville یکی از لذت بخش ترین پارک ها در کانادا است که پیاده روی برف ، والیبال روی شن ، قایقرانی دریا ، تماشای حیوانات وحشی ، دوچرخه سواری و ... را ارائه می دهد.

بوشرویل یک مکان عالی برای خانواده ای است که عاشق فعالیت های در فضای باز ، گلف ، طبیعت و مناظر زیبا هستند در حالی که هنوز به امکانات یک شهر بزرگ در دسترس هستند.

ساکنان Boucherville اکثراً فرانسوی زبان هستند - حدود 90٪ از مردم به فرانسه صحبت می کنند در حالی که تنها 2٪ می توانند به انگلیسی مسلط صحبت کنند. بنابراین اگر می خواهید به Boucherville بروید ، دانستن زبان فرانسه یک عامل مهم است. از نظر اشتغال کسانی که دو زبانه هستند شانس بهتری برای اشتغال دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی