ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

ده شهر زیبای آلمان

از دیوار برلین ، کلیسای جامع کلن گرفته تا اکتبرفست ، آلمان کشوری با تاریخ غنی ، مجموعه ای از زیبایی روستایی و معماری زیبا است. آلمان معروف به کلیساهای حیرت انگیز و قلعه های دیدنی است، همچنین هفتمین کشور پر بازدید جهان است. ما در این مطلب 10 شهر عالی آلمان که حتما باید از آنها بازدیدکرد  ، را معرفی می کنیم .

 

 

 

هایدلبرگ: شهر مارک تواین

هایدلبرگ

هایدلبرگ واقع در جنوب غربی آلمان یکی از جادویی ترین مقاصد اروپا محسوب می شود. هایدلبرگ منبع الهام تعدادی از مشهورترین شاعران ، نقاشان ، فیلسوفان و نویسندگان و مرکز مهمی برای رومانتیسم آلمانی قرن 18 بود. قدم زدن در جاده های سنگفرش آن بهترین راه برای تجربه محیط آن است که الهام بخش مارک تواین بود . این نویسنده مشهور بخش بزرگی از زندگی خود را در این شهر گذراند و در آنجا موفق شد کتاب «ماجراهای هاکلبری فین» را تکمیل کند. دانشگاه هایدلبرگ که یک دانشگاه مشهور بین المللی است ، در کنار کتابخانه غنی خود ، اولین دانشگاه آلمان است  و امروز در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارد.یک مسیر دو کیلومتری از Neunheim ، محله قدیمی آغاز می شود ، و از Alte Brücke عبور می کند و در طرف دیگر رودخانه خاتمه می یابد. در اینجا می توانید از منظره ای باشکوه از شهر لذت ببرید. این مسیر به عنوان "جاده فلاسفه" شناخته می شود ، مسیری که گفته می شود حداقل یک بار توسط هر فیلسوف و استاد دانشگاه هایدلبرگ طی شده است.

 

 

فرایبورگ: ایوان با نور آفتاب همیشگی

فرایبورگ

آیا شهروندان فرایبورگ از این موضوع رضایت دارند که خورشید بیش از هر مکان دیگری در آلمان ، بالای شهرشان می درخشد؟چه کسی می داند؟ واقعیت این است که بازدید از فرایبورگ همیشه یک تجربه شگفت انگیز است ، حتی در موارد نادری که خورشید نمی درخشد. فرایبورگ یکی از قدیمی ترین شهرهای آلمان است. بنابراین گذشته تاریخی بزرگ و فرهنگی را به همراه دارد. این شهر مملو از کافه هاو رستوران هایی است که توسط افراد محلی اداره می شود و در آنجا می توانید از غذاهای سنتی لذت ببرید.  میدان کلیسای جامع نیز بزرگترین میدان شهر است ، و جایی است که بازار هفتگی برگزار می شود. غرفه های کشاورزان در ضلع شمالی و غرفه های بازرگان در خط جنوبی قرار دارند. گذشته از این ، این شهر جشنواره های فراوانی  را ارائه می دهد ، که در تمام طول سال برگزار می شود. فصل جشنواره ها در ژانویه با Internationalen Kulturbörse آغاز می شود و در ماه دسامبر با یک بازار کریسمس عجیب و غریب به پایان می رسد.

 

 

هامبورگ: دروازه جهان

هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و سومین بندر بزرگ در اروپا است. داستان آن با دوران روم آغاز می شود. خوشبختانه ما هنوز هم می توانیم بخش بزرگی از معماری اصلی آن را تحسین کنیم ، زیرا این شهر توانسته در طول حملات جنگ جهانی دوم بناهای تاریخی خود را حفظ کند. امروز ، این مرکز به سرعت در حال توسعه است که بزرگان صنعت دریایی و هوافضا و همچنین شرکت های بزرگ  را به خود جلب کرده است و باعث می شود دنیا از انفجار خلاق شمال آلمان صحبت کند. تالار شهر (راتوس) ، تنها کاخ شهر ، بنایی معتبر ، نئوکلاسیک است که دکوراسیون داخلی آن نشان دهنده غرور طبقه متوسط ​​قرن نوزدهم است. با قدم زدن در بازار آزاد و کوچه های زیبا در اطراف تالار شهر ، به Binnenalster در وسط شهر خواهید رسید که بندر را با دریا متصل می کند. موزه مینیاتور هامبورگ یکی از جالب ترین و اصیل ترین موزه هایی است که در این شهر باید ببینید. این شهر میزبان چشمگیرترین نمایشگاه مدل در اروپا است. آخرین توقف در هامبورگ باید بازار مشهور ماهی باشد و در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه درهای خود را باز می کند. گروهای موسیقی ایندی در فضای بزرگ بندر برای عموم مردم سرگرم می شوند و شما در حالت ایده آل شب خود را با غذاهای تازه پخته شده و موسیقی زنده به پایان خواهید رسانید.

 

 

پوتسدام: پادشاهی کاخ ها و باغ ها

پوتسدام

پوتسدام پایتخت ایالت براندنبورگ است و بیشتر به دلیل میراث تاریخی خود به عنوان اقامتگاه پروس ها مشهور است. پادشاهان پروس یک رویای باروک را ایجاد کردند ، در حالی که جانشینان آنها تصویر شهر را با بناهای نئوکلاسیکی گسترش دادند. از سال 1990 ، گنجینه فرهنگی پوتسدام ، از جمله کاخهای سانسوشی ، نویر گارتن ، بابلزبرگ ، گلینیک و جزیره پفوآینزلل به همراه کاخ های خود به عنوان مکان های میراث جهانی یونسکو شناخته شده اند. گشت و گذار در مرکز تاریخی پوتسدام می توانید از بازار قدیمی ، میدان اصلی شهر آغاز شود ، جایی که کلیسای سنت نیکولای ، لوستگارتن و تالار شهر یک مجموعه اشرافی را تشکیل می دهند. میدان Luisenplatzt همسایه ، باروک Brandenburger Strasse را به ورودی آراسته درختان پارک و کاخ Sanssouci متصل می کند. فردریش بزرگ کاخ تابستانی اش را خود طراحی کرد که امروز نمونه ای کامل از معماری روکوکو است.

 

 ادامه دارد...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی