ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

ده شهر زیبای آلمان - بخش دوم

آلمان ، یک کشور زیبای اروپایی است که برای افراد جاذبه های مختلفی دارد، به دلیل وجود دانشگاههای زیاد و خوب ، مقصد مناسبی برای دانشجویان است و از گزینه های اصلی برای ادامه تحصیل در اروپا به حساب می آید . شرایط و قوانین کار و علاوه بر آن صنعتی بودن کشور آن را به مقصد بسیاری از افراد که تمایل دارند در یک کشور پیشرفته کار و زندگی کنند شده است. در کنار اینها ، جاذبه های طبیعی و تاریخی اش ، آلمان را تبدیل کرده به یک هدف مناسب برای گردشگران . با ما همراه باشید که پنج شهر زیبای آلمان را معرفی کنیم .

 

 

کلن

کلن : زیبا و با وقار

حتی اگر فردی مذهبی نیستید و هرگز از معماری یک کلیسا احساس تأثیر نکرده اید ، کلیسای جامع کلن از این قاعده مستثنا خواهد بود. مهم نیست که چند عکس از آن را قبلاً دیده باشید یا اینکه چقدر آمادگی دارید ، اولین باری که آن را تماشا می کنید ، متحیر می شوید، با برجهای 157 متری خود که به ابرها می رسد . بیش از 600 سال طول کشید تا کلیسا به اتمام برسد. بزرگترین کلیسای گوتیک در شمال اروپا ، در طول جنگ جهانی دوم از 14 بمب گذاری مختلف جان سالم به در برد ، در حالی که بقیه شهر  از بین رفتن بودند. مسحور کننده ترین واقعیت در مورد آن : اینجا جایی است که استخوان های "سه پادشاه" نگهداری می شود . شهر قدیمی در اطراف کلیسای جامع تا سواحل غربی رودخانه راین گسترش یافته است. از پیاده روی های بی پایان در کوچه های باریک و سنگفرش ، مشاهده میدانهای شهر ، خانه های چشمگیر و رنگی قرن نوزدهم و غذا خوردن در کافه ها و رستورانهای پر جنب و جوش آن نیز لذت ببرید.

 

کیل

کیل: پایتخت قایقرانی

کیل پایتخت ایالت شلسویگ-هولشتاین و یک آبراه کلیدی از آلمان به بالتیک است. موقعیت استراتژیک آن  باعث شد تا در قرن نوزدهم به مرکز کشتی سازی و ناوبری تبدیل شود. امروزه این شهر به عنوان "پایتخت قایقرانی" شناخته می شود زیرا میزبان "هفته کیل" است ، هفته کیل ، بزرگترین رویداد قایقرانی در جهان و بزرگترین جشنواره تابستانی در شمال اروپا است. نمای دیدنی شهر از بالا بسیار زیبا است. اگرچه به نظر می رسد سنت دریایی بر این مرحله حاکم است ، اما این شهر چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.  Eggerstedtstrasse تاریخی  که پس از جنگ بازسازی جدی شده است ، میدان "بازار قدیمی" ، خیابان خرید "دانمارکی" و محله زیبای Marinenviertel در کنار بندر . در آنجا ، می توانید غذای محلی Kiel ، Kieler Sprotte ، ماهی دودی را که به به طور کامل حتی استخوان هایش خوردنی است ،  را امتحان کنید.

 

مونیخ

مونیخ: دهکده جهان

مونیخ پایتخت ایالت باواریا است که در سواحل ایسار ، بزرگترین رودخانه شاخه ای دانوب ساخته شده است. نخستین ساکنان این شهر راهبان بنتکتین بودند که پس از آنها نام این شهر قرار گرفته است. مونیخ به طور کلی شهری آرام و با قدمت تاریخی است که به قرن دوازدهم بر می گردد. از آن زمان ، موفق به ایجاد شخصیتی چند فرهنگی و تبدیل شدن به "دهکده جهان" شد (Weltdorf برای افراد محلی). در اینجا آخرین فنآوری در خودرو و شرکت های چند ملیتی بزرگ و سبک روستایی باواری دست به دست هم می دهند. این شهر دارای پارک ها و باغ های شگفت انگیز ، موزه های عالی و مجموعه بزرگی از غذاها و بازارها است . متأسفانه ، این مرکز تاریخی در طول جنگ به شدت آسیب دیده است ، اما بازسازی شد که بسیار شبیه به اصلی است.

 

درسدن

درسدن: گنجینه آلمان

توزیع گنجینه های هنری کشور در بین شهرهای آلمان چندان متوازن نبوده است، زیرا به نظر می رسد درسدن اکثریت آنها را جمع کرده است. پایتخت ایالت آزاد ساکسونی با ترکیبی از مناظر سنتی و طبیعی ، بازدیدکنندگان خود را مجذوب خود میکند. پیاده روی در مرکز شهر رویایی ، که قبلاً محل استقرار حاکمان و پادشاهان زاکسونی بود ، زیبایی درسدن را نشان می دهد ، که اغلب با عنوان "Florence of Elbe" توصیف می شود. سبک معماری از رنسانس تا باروک و نئوکلاسیک متفاوت است. Frauenkirche ، یک کلیسای صورتی و سفید ، کاخ Zwinger و اپرای Semperoper به همراه مجموعه باغ ها ، Hellerau ، تنها برخی از مناظر دیدنی هستند که توجه را جلب می کنند. پیک نیک در چمنزارها با منظره کاخ و کلیسای جامع ، steamboats با موسیقی جاز دیجی سیلند ، قلعه هایی که از بالا به سمت شهر نگاه می کنند و کارخانه های باز در فضای باز نشان می دهند که در درسدن همه چیز مربوط به هنر نیست. محیط اطراف رودخانه فضای زیبایی را برای بسیاری از فعالیتهای فضای باز مانند شبهای فیلم در ساحل رودخانه ، جشنواره روباز Elbhangfest و کنسرت ایجاد می کند.

 

برمن

برمن : افسانه گریم

داستان "موسیقی‌دانان شهر برمن: خر، سگ، گربه و خروس"از برادران گریم که نماد شهر برمن است و  ریشه آن به داستانی در هند در ۹۱ سال قبل از میلاد برمی‌گردد.برمن یک شهر کوچک است که بیشتر جاذبه های گردشگری آن در بخش قدیمی شهر قرار دارد و به راحتی میتوانید از گردش در آن لذت ببرید.

تالار شهر شکوه با معماری رنسانس خود هنوز هم امروز به عنوان اصلی ترین نقطه  شهر و همچنین ادای احترام به رولند ،  بنیانگذار این شهر باقی مانده است. البته ، در اینجا نیز مجسمه ای به نمایندگی از نوازندگان برمن (یک خر ، یک سگ ، یک گربه و یک خروس) قرار دارد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی