ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مزایای تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا است ، در این کشور شرایط شغلی مناسبی فراهم است ، علاوه بر آنها دانشگاههای فراوانی دارد که دارای اعتبار جهانی هستند . دانشجویان بین المللی فراوانی تمایل به تحصیل و کار در این کشور را دارند . در حال حاضر نزدیک به 300000 دانشجوی غیر بومی در آلمان تحصیل میکنند. در ادامه میخواهیم مزایای تحصیل در آلمان را شرح دهیم .

 

 

تحصیل رایگان :

تحصیل در دانشگاههای دولتی آلمان در تمام دوره ها و مقاطع رایگان است و فقط هزینه اندکی به صورت سالانه به عنوان هزینه ثبت نام از دانشجو گرفته می شود ( 340-600 یورو ) .

 

دانشگاههای با اعتبار :

این کشور دارای دانشگاههای فراوانی است که در رتبه بندی جهان جایگاه مناسبی دارند ، به طور کلی دانشگاههای آلمان هم از نظر امکانات و هم اساتید سطح بالایی دارد.

 

اعتبار بین المللی مدارک دانشگاهی آلمان :

دانشگاههای آلمان به شکب فرایند بولونیا عمل می کند :

  •      BSc : ۶ ترم
  •      MSc :۴-۲ ترم
  •     PhD : ۶-۴ ترم

 

دوره های انگلیسی زبان در آلمان :

در اکثر رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ، امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد. که این دانشجویان را از دردسز یادگیری زبان آلمان رها می کند .

 

کار دانشجویی :

حدودا دو سوم دانشجویان در زمان تحصیل در این کشور ، به طور همزمان کار می کنند. دانشجویان غیر اروپایی باید اجازه کار دریافت کنند و در سال میتوانند 190 روز تمام وقت یا 240 روز نیمه وقت کار کنند. لازم به ذکر است که دانشجویان غیر اروپایی اجازه خوداشتغالی ندارند .

 

بورسیه تحصیلی :

یکی از بورسیه های تحصیلی شناخته شده آلمان بورسیه DAAD است که سالانه بورسیه های زیادی برای دانشجویان بین المللی ارائه میکند. یکی دیگر از بورسیه های تحصیلی آلمان اراسموس پلاس است که بزرگترین ارائه دهنده بورسیه در اروپا است . بورسیه های غیر دولتی مختللفی در آلمان وجود دارد که میتوانید با جست و جو آنها را پیدا کنید.

 

دریافت اقامت پس از تحصیل :

دانشجویان بین المللی ، 18 ماه پس از تحصیل میتوانند در این کشور برای یافتن شغل بمانند.

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی