ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بهترین دانشگاه ها در کانادا در سال 2019

دانشگاه های زیر در کانادا با توجه به موقعیت هایشان در رتبه های برتر دانشگاه های کانادا 2019 آورده شده اند. مدارس بر اساس عملکرد تحقیقاتی و رتبه بندی های آنها توسط اعضای جامعه دانشگاهی در سراسر جهان و در آمریکای شمالی ارزیابی شدند.

این لیست براساس داده های جمع آوری شده توسط Magazine University از QS World Rankings University است. اینها بهترین دانشگاه های کانادا در سال 2019 هستند.

 

10-Queen's University

دانشگاه کوئین در کینگستون ، انتاریو ، تجربه قطعی دانشگاه کانادا را ارائه می دهد. در کویین ، دانشگاه به طور مساوی چالش و حمایت می کند. هنگام تحصیل در آن ، می توانید انتظار داشته باشید که در معرض مفاهیم نوآورانه ، ایده های مختلف و روش های جدید تفکر قرار بگیرید.

 

9-University of Calgary

دانشگاه کلگری دانشگاه برتر کانادا در نسل بعدی است. مؤسسه ای زنده ، در حال رشد و جوانی که پذیرش تغییر و فرصت را با یک نگرش کارآفرین در شهر پرتحرک ترین کانادا دارد. این دانشگاه برای تبدیل شدن به یکی از پنج دانشگاه برتر تحقیقاتی کانادا ، مبنای یادگیری و تدریس نوآورانه و کاملاً یکپارچه در جامعه کالگری ، از یک جهت استراتژیک مشخص برخوردار است.

 

8-The University of Western Ontario

دانشگاه غربی به عنوان یکی از دانشگاه های برتر تحقیقاتی کانادا شناخته می شود. این رتبه 10 در رده بندی ما در سال 2018 قرار گرفت و این رده بندی توسط دو نقطه صعود کرد که پیشرفت بسیار خوبی است ، بسیاری از شرکت ها از آنجا که در کانادا امکانات تحقیقاتی هنری در کانادا دارند از امکانات تحقیقاتی دانشگاه غربی استفاده می کنند. امکانات و کارمندان تحقیقاتی اغلب در CBC Marketplace ظاهر می شوند.

 

7-University of Waterloo

دانشگاه واترلو یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در قلب منطقه واترلو ، در خط مقدم نوآوری ، دانشگاه واترلو محل تحقیقات و تحولات در حال تغییر جهان و تدریس الهام گرفته است. دانشگاه واترلو در لیست شماره 2018 ما در رده نهم قرار گرفت اما با این وجود برای سال 2019 به یک امتیاز افزایش یافت. واترلو با 36،670 دانشجو ثبت نام کرده است.

 

6-Université de Montréal

Université de Montréal یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی به زبان فرانسه در مونترال است. Université de Montréal واقع در بین دانشگاه های معتبر جهان ، و با داشتن یک پردیس برگ در قلب شهر جذاب ترین دانشجویی جهان ، یک تجربه واقع بین المللی را ارائه می دهد. در رده بندی 2018 ما در رده 5 قرار گرفت اما 2019 با یک امتیاز پایین حرکت کرد.

 

5-McMaster University

دانشگاه مک مستر ، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در همیلتون ، دارای 129 سال سن در تقویت حس کنجکاوی ، تحقیق و کشف است. این موسسه مرزهای دانش را با استفاده از رویکردهای زمینی برای آموزش و یادگیری و تحقیقات بین رشته ای در سطح جهانی سوق می دهد. مک مستر در رده بندی 2018 ما در رده چهارم قرار گرفت اما در 2019 با یک امتیاز کاهش یافت.

 

4-University of Alberta

دانشگاه آلبرتا یکی از دانشگاه های برتر کانادا و در بین دانشگاه های برتر جهان که دارای تحقیقات عالی می باشد ، این دانشگاه در علوم انسانی ، علوم ، هنرهای خلاق ، تجارت ، مهندسی و علوم بهداشتی شهرت دارد . آلبرتا در رده بندی 2018 در رده ششم قرار گرفت اما 2019 با دو امتیاز صعود کرد. آلبرتایی ها تحصیلات خود را جدی می گیرند.

 

3-University of British Columbia

دانشگاه بریتیش کلمبیا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که دارای شهرت بسیار خوبی با دانشگاهیان و کارفرمایان و همچنین دانشکده ویژه بین المللی است. دانشگاه بریتانیا کلمبیا در تعدادی از رشته ها و دوره ها جز بهترینها است. در رده بندی  در سال 2018 در رتبه دوم قرار گرفت  در سال 2019 یک رتبه نزول کرد.

 

2-McGill University

دانشگاه مک گیل در بین معتبرترین دانشگاه های کانادا قرار دارد و سالانه هزاران دانشجوی بین المللی از بیش از 150 کشور جهان را جذب می کند و بالاترین درصد دانشجویان دکترا از هر دانشگاه تحقیقاتی کانادایی است. دانشگاه مک گیل شهرت خود را مدیون 50 مرکز تحقیقاتی خود است. مک گیل در رده 2018 ما در رده سوم قرار گرفت اما  در 2019 یک رتبه در  رده بندی صعود کرد.

 

1-University of Toronto

دانشگاه تورنتو یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است و دارای 11 کالج است .در سال ۲۰۱۹ این دانشگاه رتبه ۲۰ جهان و اول کانادا را از آن خود کرده است . در رتبه بندی مجله Maclean's در سال ۲۰۱۹ دانشگاه تورنتو رتبه اول را در میان دانشگاه های پزشکی کانادا کسب کرده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی