ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیلدانشگاه مک گیل در شهر مونترال کانادا واقع شده است . شهر مونترال یکی از شهرهای محبوب برای دانشجویان بین المللی در کانادا است . این دانشگاه در بین برترین دانشگاههای جهان رتبه 35 را دارد . دانشجویان بین المللی فراوانی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند . این دانشگاه دارای 50 مرکز تحقیقاتی و بیش از 400 دوره تحصیلی است . در این مطلب میخواهیم دانشگاه مک گیل کانادا را به طور مختصر معرفی کنیم .

 

این دانشگاه دارای اعتبار فراوانی در بین کارفرمایان است و در رشته های مختلف درصد بالایی از دانشجویان پس از اتمام تحصیل به کار یا ادامه تحصیل می پردازند .

نکته قابل توجه برای افرادی که قصد تحصیل در کانادا را دارند ، انتخاب شهر مناسب است . مونترال در رتبه بندی هایی که بهترین شهرهای دانشجویی را معرفی می کنند در سال 2017 رتبه نخست و در سال 2018 رتبه 4 را داشته است. این شهر بسیار مهاجر پذیر است و از بین کل جمعیت این شهر( 3500000 نفر) نزدیک به 800000 نفر متولد کانادا نیستند. در این شهر به دلیل وجود موسسات بین المللی ، شرکتهای مربوط به دارو ، شرکتهای مختلف مالی ، هوانوردی و ... فرصت های شغلی فراونی موجود است.

 

دانشگاه مک گیل

 

حدود 30 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه ، دانشجویان بین المللی است . این دانشگاه بهترین دانشگاه کانادا در پزشکی است.

دانشگاه مک گیل سومین دانشگاه برتر کانادا است. برای پذیرش از این دانشگاه در مقاطع  کارشناسی ارشد و دکتری باید پس از انتخاب رشته تحصیلی و زمینه تحصیلاتی با اساتید مرتبط و دانشکده ارتباط برقرار کنید و استاد مورد نظر خود را با فرستادن رزومه خود و در صورت لزوم متقاعد کنید که به شما فرصت تحصیلی دهد . مدارک مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه به شرح زیر است:

  • اصل و ترجمه مدارک تحصیلی
  • اصل و ترجمه کارنامه و ریزنمرات تمامی مقاطع تحصیلی
  •  داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه معتبر با حداقل معدل ۳از ۴
  • حداقل ۲ توصیه ‌نامه از اساتید مرتبط
  • مدرک زبان : ایلتس ۶.۵ به بالا و تافل ۸۶ به بالا
  • انگیزه‌نامه تحصیلی
  • GRE و GMAT در صورت نیاز

 

برای بررسی شهریه دانشگاه نسبت به دوره و مقطع انتخابی با بررسی سایت می توانید اطلاعات خوبی پیدا کنید.

 

منبع : مهاجرت تحصیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی