ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

همه چیز در مورد شهر میلان 2020

در این مطلب قصد داریم شهر میلان را بررسی کنیم. شهرمیلان در شمال کشور ایتالیا واقع شده است. این شهر با بیش از 1.3 میلیون نفر یکی از شهرهای پر جمعیت ایتالیا محسوب می شود. میلان مرکز مد و بانکداری است. شاید جالب باشد که بدانید بعد از انقلاب صنعتی که جهان را متحول کرد. این شهر به قطب اقتصادی ایتالیا بدل شد.

این شهر 6 قرن قبل از میلاد بنا شده است و 2 قرن قبل از میلاد فتح شد. ( توسط رم باستان ) این شهر انچنان مهم شد که به پایتخت رم باستان تبدیل شد. ابن شهر سرگذشت پیچیده و طولانی را به خود دیده است.

مد در شهر میلان

میلان و ایتالیا را همه به مد می شناسند یکی از چهار شهر مهم در زمینه مد میلان است. معروف ترین شرکت های مد دنیا در این شهر هستند. خلاصه اگر پیگیر مد و لباس هستید میلان بهشت شما خواهد بود.

زندگی در شهر میلان

هوای میلان کاملا قابل پیش بینی است. تابستان گرم و زمستان سرد! ( چه جالب قند شیرین است! ) البته رشته کوه های الپ از نفوذ جریانات هوایی اروپا جلوگیری می کنند به همین خاطر است که اب و هوای شهر میلان قابل پیش بینی است.

 

میلان یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل را دارد. هر جای شهر باشید می توانید وسیله ی عمومی و ارزانی پیدا کنید که از ان استفاده کنید.

 

کلیسا ها و معماری جالب ایتالیا را نیز می توانید از این شهر انتظار داشته باشید. کلیسای دوئومو که به سبک گوتیک ساخته شده در این شهر وجود دارد.

سالن های تاتر حیرت انگیر، مجتمع های نمایشگاهی و تجاری و همچنین گابری های هنری باعث جذب توریست های زیادی به این شهر زیبا می شوند.

اما اگر قصد تحصیل در ایتالیا را دارید. هزینه های زندگی و تحصیل در این شهر کمی بالاتر از دیگر شهرهای ایتالیاست. هزینه زندگی مربوط به مسکن است و هزینه زندگی دانشجویی در میلان حدود ششصد و پنجاه یورو در ماه است.

اما شاید مهمترین دانشگاه ایتالیا در این شهر احداث شده است. دانشگاه پلی تکنیک میلان شاید علتی باشد که دانشجویان زیادی ترجیح می دهند در شرایط سخت اقتصادی باشند و هزینه های بیشتری را پرداخت کنند و در این شهر زندگی و تحصیل کنند.

منبع:

اعزام دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی