ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

معرفی یک محصول : لامپ رشته ای 60 وات

لامپ رشته ای اولین لامپ های ساخته شده است . لامپ رشته ای 60 وات قدیمی ترین نوع لامپ است . در لامپ رشته ای رشته ی تنگستن برانگیخته می شود و نور ایجاد می کند . در این لامپ بیشتر انرژی تبدیل به گرما می شود ولی از نظر نور ف مشابه خورشید است و این نقطه تمایز آن با دیگر لامپ ها است . لامپ رشته ای 60 وات قیمت پایینی نیز دارد . از این لامپ برای طراحی های معماری و ایجاد حس نوستالژیک استفاده می شود. 

لامپ رشته ای در مقابل انواع لامپ های دیگر از جمله ال ای دی ها قیمت کمتری دارند . یکی از برند های معروف برند اسرام در صنعت نور است . لامپهای رشته ای 60 وات با دیمر راه اندازی می شوند در حالی که ال ای دی ها در صورت استفاده از دیمر طول عمر کوتاهی خواهند داشت.

از لحاظ قیمت این محصول جز مناسب ترین هاست . البته باید توجه داشته باشید که طول عمر این لامپ ها نسبت به انواع دیگر کوتاه تر است. 

لامپ رشته ای 60 وات اسرام شفاف بوده و نور افتابی زیادی ساطع می کند و شکل انها حبابی است . همان طور که گفته شد لامپ های رشته ای با حرارت رشته ای که درون لامپ است نور تولید می کند و باید توجه داشته باشیم که انرژی هدر رفته در این نوع لامپ بیش از 70 درصد است. 

لامپ های رشته ای ظاهر زیبایی دارند و قیمت پایینی دارند به همین بسیار مورد استفاده است و مصرف کنندگانی هستند که هنوز آن را با لامپ های کم مصرف جایگزین نمی کنند . اما باید توجه داشته باشیم که این لامپ مصرف بالای انرژی دارد و مقدار زیادی از ان را تبدیل به گرما می کند . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی