ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مخاطبان سرویسهای پیام کوتاه

مخاطبان واحد سیستم های پیام کوتاه به طور عمده عبارتند از نهادها، شرکتها و سازمانهای بزرگ و کوچک که از خدمات پیام رسانی به منظور تجارت، مشتری مداری، اطلاع رسانی، ارائه سرویسهای ارزش افـزوده و مـوارد متعـدد دیگر استفاده می کنند و برای آنها وجود رابطه مستقیم دوطرفه با مخاطبان دارای اهمیت بسیار است.  در ادامه  کاربردهای پیام کوتاه در بخش های مختلف را برای شما ذکر کرده ایم :


کاربردها عمومی

اعلام جدیدترین محصولات به مشتریان، اعلام جدیدترن حراج ها و فروشهای ویژه، اعلام تغییر قیمت کالاها، سیستم منشی برای جلوگیری از تماس های بیهوده ، پیگیری مطالبات شرکت ها و مشتریان طرف قرارداد ، اعلام تاریخ و ساعات جلسات به مدیران و کارمندان ، اعلام وایز حقوق یا پاداش به کارمندان ، اعلام ثبت و تشکر عملیات مشتریان ، ارسال پیامک مناسبتی به کلیه افراد ، امکان ایجاد صندوق پیشنهادات و غیره جهت بهبود کیفیت ، امکان برگزاری امتحانات تستی دانش آموزان ، امکان قرعه کشی و نظر سنجی برای مشتریان ، اعلام سریع جابجایی و تغییر مکان به کلیه مشتریان و مشترکین ، جمع آوری سریع اطلاعات مشتریان ، پاسخ به سوالات مشتریان مانند استعلام خلافی ماشین 
 

کاربردهای خاص سامانه پیامک ویژه شرکت ها

خبرهای خاص مدیریت به پرسنل به صورت گروهی و یا تک تک ، جلسات و آخرین تصمیم ها . ثبت کلیه زمانهای مهم توسط اپراتور و اعلان در سررسید مربوطه جهت عدم فراموشی و یا به تعویق افتادن آن ، اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخش نامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی . جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخ های سررسید اسناد پرداختی . اعلان زمان پرداخت لیست بیمه به مسئول مربوطه ، اعلان زمان دریافت حقوق و مزایا به پرسنل برای مراجعه . اعلان تاریخ سررسید چکها و یادآوری به انها به جهت اطمینان از وصل چکها و عدم فراموشی . اعلان مطالب دلخواه به شبکه سازمان -نمایندگان و تامین کنندگاه شرکتها ، زمان یادآوری نمایشگاه ها . دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه ها و همایش های شما . استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران . ارتباط پویا و دو طرفه . استعلام نمایندگان و یا شعب پیرامون وضعیت بدهی خود به صورت غیر حضوری و بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با ارسال کد خود به شماره اختصاصی و نهایتا پاسخ سریع سیستم به صورت خودکار و ارسال وضعیت بدهی نماینده و یا شعبه به موبایل نماینده . اعلام تغییرات فوری و ضروری پیرامون تغییر قیمتها ، ساعات کاری ، تعطیلی ، اعلام برنامه های فوق العاده ، هزینه ها و برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان ، شرکا و ... . شرکت می تواند با درج شماره اختصاصی شرکت بر روی کالاهای خود می توانند اقددام به برگزاری مسابقه و یا نظرسنجی کند و همچنین شرکت های بزرگ می توانند حقوق کارکنان خود را بر روی سیستم گذاشته و افراد با ارسال کد پرسنلی خود از وضعیت حقوق خود مطلع شوند. 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی