مخاطبان سرویسهای پیام کوتاه
مخاطبان واحد سیستم های پیام کوتاه به طور عمده عبارتند از نهادها، شرکتها و سازمانهای بزرگ و کوچک که از خدمات پیام رسانی به منظور تجارت، مشتری مداری، اطلاع رسانی، ارائه سرویسهای ارزش افـزوده و مـوارد متعـدد دیگر استفاده می کنند و برای آنها وجود رابطه مستقیم دوطرفه با مخاطبان دارای اهمیت بسیار است. در ادامه کاربردهای پیام کوتاه در بخش های مختلف را برای شما ذکر کرده ایم :
کاربردها عمومی
اعلام جدیدترین محصولات به مشتریان، اعلام جدیدترن حراج ها و فروشهای ویژه، اعلام تغییر قیمت کالاها، سیستم منشی برای جلوگیری از تماس های بیهوده ، پیگیری مطالبات شرکت ها و مشتریان طرف قرارداد ، اعلام تاریخ و ساعات جلسات به مدیران و کارمندان ، اعلام وایز حقوق یا پاداش به کارمندان ، اعلام ثبت و تشکر عملیات مشتریان ، ارسال پیامک مناسبتی به کلیه افراد ، امکان ایجاد صندوق پیشنهادات و غیره جهت بهبود کیفیت ، امکان برگزاری امتحانات تستی دانش آموزان ، امکان قرعه کشی و نظر سنجی برای مشتریان ، اعلام سریع جابجایی و تغییر مکان به کلیه مشتریان و مشترکین ، جمع آوری سریع اطلاعات مشتریان ، پاسخ به سوالات مشتریان مانند استعلام خلافی ماشین
کاربردهای خاص سامانه پیامک ویژه شرکت ها
خبرهای خاص مدیریت به پرسنل به صورت گروهی و یا تک تک ، جلسات و آخرین تصمیم ها . ثبت کلیه زمانهای مهم توسط اپراتور و اعلان در سررسید مربوطه جهت عدم فراموشی و یا به تعویق افتادن آن ، اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخش نامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی . جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخ های سررسید اسناد پرداختی . اعلان زمان پرداخت لیست بیمه به مسئول مربوطه ، اعلان زمان دریافت حقوق و مزایا به پرسنل برای مراجعه . اعلان تاریخ سررسید چکها و یادآوری به انها به جهت اطمینان از وصل چکها و عدم فراموشی . اعلان مطالب دلخواه به شبکه سازمان -نمایندگان و تامین کنندگاه شرکتها ، زمان یادآوری نمایشگاه ها . دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه ها و همایش های شما . استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران . ارتباط پویا و دو طرفه . استعلام نمایندگان و یا شعب پیرامون وضعیت بدهی خود به صورت غیر حضوری و بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با ارسال کد خود به شماره اختصاصی و نهایتا پاسخ سریع سیستم به صورت خودکار و ارسال وضعیت بدهی نماینده و یا شعبه به موبایل نماینده . اعلام تغییرات فوری و ضروری پیرامون تغییر قیمتها ، ساعات کاری ، تعطیلی ، اعلام برنامه های فوق العاده ، هزینه ها و برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان ، شرکا و ... . شرکت می تواند با درج شماره اختصاصی شرکت بر روی کالاهای خود می توانند اقددام به برگزاری مسابقه و یا نظرسنجی کند و همچنین شرکت های بزرگ می توانند حقوق کارکنان خود را بر روی سیستم گذاشته و افراد با ارسال کد پرسنلی خود از وضعیت حقوق خود مطلع شوند.