ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بهترین های گوشی شیامی

برند شیامی یا شیائومی ، یک برند چینی است که امروزه به گوش همه ی ما آشنا است . گوشی شیامی در سال 2010 توسط یک گروه هفت نفره آغاز به کار کرد که همگی جوان و پرانرژی بودند و سوابق خیلی خوبی در شرکت های مطرح جهان مثل گوگل ، موتورلا و ماکروسافت داشتند . شیامی تا به امروز تعداد فراوانی موبایل به بازاد معرفی کرده است که در ادامه می خواهیم محصولات پرطرفدار انها را معرفی کنیم . 

گوشی شیامی redmi 10x pro 5g : 

 

این گوشی در سال 2020 معرفی شد . دارای صفحه نمایش تمام تاچ 6.57 اینچی و دارای کیفیت تصویر بالایی است .این گوشی دارای پردازنده 8 هسته ای و شبکه 5g را پشتیبانی می کند. دارای چهار دوربین عقب 48 ، 5، 8، 8 پیکسلی و دوربین جلو 20 پیکسلی است . دارای حافظه داخلی 128 گیگ و رم 8 گیگ است . 

 

موبایل شیامی poco f2 pro :

 این گوشی دارای حافظه داخلی 128 یا 256 متغیر است و می توانید آن را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید . دو سیم کارتی ست و دارای پردازنه 8 هسته ای است . این گوشی شیامی خیلی سریع شارژ می شود و دارای رم 6 یا 8 گیگابایتی است .


 

گوشی شیائومی Redmi Note 9 pro:

 

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع حفره ای است و ال سی دی آن توسط  شیشه ای به نام گوریلاگلس  محافظت می شود. دوربین عقب چهارگانه دارد و همچنین دارای قیمت مناسبی است .

 

  • مدیر سایت

کوشی شیامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی