ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

تهرانتو کجاست ؟

در تورنتو محله ای کوچک وجود دارد که در آن می توانید مواد غذا و رستوران های ایرانی پیدا کنید. در خیابان یانگ که آن را به نام تهران کوچک یا تهرانتو میشناسند میتوانید کبابهای ایرانی عالی ، شیرینی های خوشمره و صرافیهای فراوان را پیدا کنید.

بهترین دانشگاه ها در کانادا در سال 2019

دانشگاه های زیر در کانادا با توجه به موقعیت هایشان در رتبه های برتر دانشگاه های کانادا 2019 آورده شده اند. مدارس بر اساس عملکرد تحقیقاتی و رتبه بندی های آنها توسط اعضای جامعه دانشگاهی در سراسر جهان و در آمریکای شمالی ارزیابی شدند.

این لیست براساس داده های جمع آوری شده توسط Magazine University از QS World Rankings University است. اینها بهترین دانشگاه های کانادا در سال 2019 هستند.

شرایط تمکین مالی برای ویزای تحصیلی کانادا

میزان تمکین مالی برای ویزای تحصیلی کانادایکی از موضوعات پیش رو دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا ، اثبات این موضوع است که می تواند از پس هزینه های تحصیل و زندگی کانادا بر آید . در ادامه میخواهیم توضیحاتی در مورد میزان تمکین مالی برای ویزای تحصیلی کانادا در اختیار شما قرار دهیم

تیمی از محققان کانادایی در حال کار بر روی نسخه تکمیل نشده ونتیلاتورهایی که  بسیار مورد نیاز هستند کار میکنند که  تا پایان ماه به بیمارستان ها تحویل داده می شوند. آرتور مک دونالد ، وی که در سال 2015 جایزه نوبل فیزیک دریافت کرد ، به کانال خبری CTV News گفت که وی با محققان شتاب دهنده ذرات TRIUMF در ونکوور ، SNOLAB در لایو ،  و آزمایشگاههای هسته ای کانادا  برای ایجاد ونتیلاتور ساده ساخته شده از قطعاتی که به راحتی در کانادا یافت می شود، همکاری میکند .

مزایای تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا است ، در این کشور شرایط شغلی مناسبی فراهم است ، علاوه بر آنها دانشگاههای فراوانی دارد که دارای اعتبار جهانی هستند . دانشجویان بین المللی فراوانی تمایل به تحصیل و کار در این کشور را دارند . در حال حاضر نزدیک به 300000 دانشجوی غیر بومی در آلمان تحصیل میکنند. در ادامه میخواهیم مزایای تحصیل در آلمان را شرح دهیم .

 

آلمان بودجه اضافی به "دانشگاه های برتر" جدید اختصاص می دهد.

پس از یک پروسه انتخاب طولانی ، روز جمعه بهترین دانشگاه های آلمان  انتخاب شد، که اکنون پول زیادی به عنوان بودجه به این دانشگاهها تعلق میگیرد. در دور نهایی 19 متقاضی حضور داشتند.

مراحل اپلای کردن

فرایند اپلای برای دانشگاهها و کشورهای مختلف متفاوت است  و برای موفقیت باید برای با دقت در مورد آن اطلاعات کافی به دست اورید ، اما به طور کلی می توان آن را در چند مرحله : انتخاب کشور و دانشگاه ، زبان ، ارتباط با استاد و فرستادن مدارک برای دانشگاه  شرح داد . در ادامه به توضیح مختصر فرآیند اپلای می پردازیم .

 

 

احزاب سیاسی اسپانیا – قسمت سوم

Más País (انگلیسی: More Country) یک حزب سیاسی و بستر انتخاباتی است که توسط Íñigo Errejón در اطراف M Madrids مادرید به منظور رقابت در انتخابات عمومی اسپانیا در نوامبر 2019 تشکیل شده است. این پلتفرم سیاسی در 22 سپتامبر 2019 معرفی شد و به دلیل جلوگیری از نارضایتی رأی دهندگان چپ میانه از عدم موفقیت در روند تشکیل دولت بین حزب کارگران سوسیالیست اسپانیا (PSOE) و یونیداس پودموس ، به طور رسمی در 25 سپتامبر اعلام موجودیت کرد و به طور رسمی در 25 سپتامبر راه اندازی شد. در طول فعالیت این حزب ، اروجون اعلام کرد که از کاندید شدن در حوزه های انتخابیه کوچکتر جلوگیری می کند ، جایی که بعید به نظر می رسد جای خود را به دست بیاورند اما می تواند باعث شود که  سایر احزاب چپ مرکز - عمدتا PSOE و UP - که صندلی های خود را از دست بدهند. این از دست رفتن کرسی ها به وسیله تقسیم رای اتفاق خواهد افتاد.

دانشگاه سوربن

فرانسه یکی از مقاصد دانشجویان بین المللی است . در این کشور دانشگاههای با کیفیت بسیاری یافت می شود، دانشگاه سوربن که در زیبا ترین شهر فرانسه ، یعنی پاریس قرار دارد ، به عنوان بهترین دانشگاه فرانسه شناخته می شود. در ادامه می خواهیم با این دانشگاه بیشتر آشنا شویم.