ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

آموزش عکاسی

دنیای امروز ، دنیایی مملو از عکس است ، عکس هایی زیبا و شگفت انگیز از طبیعت و موجودات ، عکس هایی از طلوع و غروب خورشید ، عکس هایی از انسان ها و احساسات شان و حتی گاهی عکس هایی ناراحت کننده از لبخند غم انگیز کودکی یتیم در جنگ …امروزه همه ی ما تجربه ای از عکس گرفتن و یا سوژه عکاسی شدن داریم . برای ثبت خاطرات یا برای به اشتراک گذاشتن در فضای مجازی و گاهی برای تبلیغ و … شاید به همین دلیل ، لزوم آموزش عکاسی برای ما روشن شود .

راه های متفاوتی برای آموزش عکاسی وجود دارد ، از آموزش به صورت آکادمیک در دانشگاه گرفته تا آموزش در فضای مجازی و از طریق یادگیری تجارب عکاسان حرفه ای .چیزی که مهم است این است که برای گرفتن عکس حرفه ای ، داشتن دوربین حرفه ای و لنز های گران قیمت کافی نیست ‌.

افراد زیادی هستند که به دلیل علاقه زیاد با تلاش به صورت خود آموز عکاسی را یادگرفتند و موفق نیز بوده اند مانند خانم نیوشا توکلیان که از معروف ترین عکاسان است و خود آموخته است.

مسلما راه هایی برای بهبود مهارت عکاسی وجود دارد،  از جمله تماشای فیلم های آنلاین آموزش عکاسی،  شرکت در کارگاه‌های آموزشی ، رعایت نکاتی از جمله دقت در انتخاب سوژه ، توجه به نور ، ترکیب بندی کادر و …

  • مدیر سایت

آموزش عکاسی

عکاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی