ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آلمان | قسمت دوم

آلمانهمانطور که در مقاله های قبلی به بررسی کشور آلمان پرداختیم در این مقاله نیز همان موضوع را ادامه می دهیم. البته قبل از خواندن کامل این مطلب به شدت توصیه می کنیم که اگر قصد تحصیل در آلمان را دارید، مطلب مدرک زبان آلمانی را نیز مطالعه کنید.

مدرک زبان آلمانی

مدرک زبان آلمانیدر این مقاله قصد داریم به بررسی مدرک زبان آلمانی بپردازیم. در صورتی که قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید یکی از دغدغه شما نحوه اخذ مدرک آلمانی معتبر خواهد بود. ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا اطلاعات دقیق تری درباه این موضوع داشته باشید.

آلمان | قسمت اول

آلماندر این سری از مقالات که در وبلاگ ضمیمه منتشر می کنیم، قرار است به بررسی کشور آلمان بپردازیم. در صورتی که قصد مهاجرت به آلمان را دارید، بهتر است اطلاعات کاملی از این کشور داشته باشید. همچنین اگر قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید نیز این سری از مقالات شما را با کشور آلمان بیشتر از پیش آشنا می کند.

 

لنت ترمز پراید

لنت ترمز پرایددر این مقاله قصد داریم به بررسی لنت ترمز پراید  بپردازیم. در صورتی که از خودروی پراید استفاده می کنید. خرید قطعات یدکی یکی از نگرانی های شما خواهد بود. امروزه می توانید این نگرانی را با خرید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو تهیه کنید. پارتکده یکی از بهترین فروشگاه های لوازم یدکی است.

کارترونیک | Cartronic | قسمت دوم

کارترونیکدر صورتی که با همراه بوده باشید .در قسمت قبل در مورد کارترونیک برای شما عزیزان مطالبی را منتشر کردیم. در این قسمت پیرو همان مطلب موضوعات جدیدتری را با شما در میان میگذاریم. ای موضوعات شامل نحوه طراحی و معماری برای کارترونیک همچنین شیوه تحلیل نیازمندی ها برای این سیستم  و ... است.

کارترونیک | Cartronic | قسمت اول

کارترونیک

در این سری از مقالات به روال سابق به بحث حول خودرو خواهیم پرداخت یکی از موضوعات جذاب در این حوزه کارترونیک است. این علم که روز به روز در حوزه خودرو گسترش بیشتری می یابد باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.