ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

بهترین لنت ترمز جیلی امگرند

لنت ترمز جیلی امگرنددر صورتی که دارای خودرو جیلی امگرند هستید احتمالا یکی از دغدغه های شما تهیه قطعات یدکی با کیفیت است. یکی از این قطعات مهم در خودروی شما که با امنیت سرنشینان سر و کار دارد لنت ترمز است. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین لنت ترمز جیلی امگرند بپردازیم.

سیستم سوخت رسانی | قسمت چهارم

سیستم سوخت رسانیدر این مقاله به روال سه مقاله قبل به بررسی سیستم سوخت رسانی می پردازیم. سیستم سوخت یکی از مهمترین اجزای این سیستمی به نام خودرو است.

همچنین پیشنهاد میکنیم در کنار مطالعه این مطلب به صفحه لنت ترمز پراید نیز سر بزنید.

سیستم سوخت رسانی | قسمت سوم

سیستم سوخت رسانیدر این مجموعه مطلب در دو قسمت قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در قسمت سوم سیستم سوخت رسانی به ادامه این مطلب خواهیم پرداخت.

همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز ام وی ام x33 برای خرید لنت ترمز ام وی ام x33 با بهترین قیمت لینک های آن را دنبال کنید و از سایت پارتکده محصول مورد نظر را با تضمین اصالت و تضمین کیفیت خریداری کنید.

بهترین لنت ترمز جلو ام وی ام x33

لنت ترمز جلو ام وی ام x33در این مطلب میخواهیم به بررسی لنت ترمز ام وی ام x33  بپردازیم. در صورتی که شما دارای خودروی ام وی ام x33 هستید یکی از دغدغه های شما خرید لوازم یدکی مطئمن برای خودروی خودتان است. لوازم یدکی پارتکده این افتخار را دارد که بهترین قطعات را ضمانت اصالت برای شما ارسال کند.

 

سیستم سوخت رسانی | قسمت دوم

سیستم سوخت رسانیدر مطلب قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در این مقاله به ادامه همین مطلب میپزدازیم.

همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز چانگان، برای خرید لنت ترمز چانگان لینک هایی که در آن صفحه اورده شده را دنبال کنید.

 

 

بهترین لنت ترمز چانگان

لنت ترمز چانگاندر این مقاله به بررسی لنت ترمز چانگان می پردازیم. در صورتی که شما یکی از صاحبان خودوری چانگان باشید. تامین قطعات یدکی ان از دغدغه های شما خواهد بود. لنت ترمز چانگان یکی از این قطعات است که باید با دقت فراوان نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

لنت ترمز چانگان توسط شرکت های مختلفی تولید و تامین می شود. در واقع 17 کارخانه و شرکت این محصول را تولید می کنند. از انجایی که خود این خودرو چینی است بنابراین قطعات یدکی این خودرو نیز چینی هستند.

 

سیستم سوخت رسانی | قسمت اول

سیستم سوخت رسانیدر این سری از مطالب که خدمت شما ارائه خواهد شد به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو خواهیم پرداخت. همانطور که خودتان میدانید یکی از اجزای بسیار مهم خودرو سیستم سوخت آن است. برخی از اجزای این سیستم بیشتر از دیگر اجزا دچار خرابی استهلاک و فرسایش می شوند. بنابراین آشنایی با این سیستم و اجزای آن به ما کمک می کند تا به شیوه ی بهتری از آن نگهداری کنیم.

 

در کنار مطالعه این مطلب توصیه می کنیم. مطلب لنت ترمز پراید نیز مطالعه کنید.