ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

گوشی سامسونگ

سامسونگ یک برند معتبر در تجهیزات الکترونیک است که در سال 1938 در کره توسط بیونگ چول تاسیس شد ، در ابتدا فعالیت این شرکت بازرگانی برای صادر کردن میوه و ماهی به خارج از کشور بود اما رفته رفته کار شرکت سامسونگ گسترش یافت و در بخش های مختلف مانند پتروشیمی ، نمایشگرهای دیجیتال ، ال سی دی ، مخابرات و گوشی های موبایل موفقیت های چشمگیری دست یافت . همه ی ما در هنگام خرید گوشی ، احتمالا برند سامسونگ یکی از گزینه هایمان بوده است . در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد گوشی سامسونگ اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار دهیم . 

لامپ uvc

لامپ uvc  زیر مجموعه لامپ های فرابنفش هستند ، که با تحریک بخار جیوه از طریق عبور جریان ، طول موج  حدود 253 نانومتر ساطع می شود.لامپ uvc  دارای حباب شفاف است، این لامپ برای موارد ضدعفونی استفاده می شود ، حتما در هنگام خرید اطلاعات آن را بررسی کنید. لامپ uvc  دارای امواج پر انرژی است که می تواند بافت های زنده کوچک مانند میکروبها و باکتری ها را نابود کند. 

قوانین پایستگی فیزیک -1

در فیزیک هیچ مطلبی اساسی تر و ساده تر از قوانین بقا( پایستگی ) نیست . در هر قانون پایستگی ، مقدار کل یک کمیت فیزیکی معین ، در یک دستگاه مفروض ، تنها به شرط منزوی بودن آن دستگاه از تمام اثرهای خارجی ثابت یا پایسته است.