ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

رزومه تحصیلی

برای تحصیلی در خارج از کشور مدارک مختلفی مورد نیاز است : رزومه تحصیلی ، توصیه نامه ، مدرک زبان ، مدارک مالی مورد نیاز و ... . نوشتن رزمه برای فرایند اپلای و تحصیل با رزومه کاری متفاوت است . رزومه و رزومه تحصیلی هر دو به دستاوردهای حرفه ای فرد اشاره دارند ولی در رزمه تحصیلی بیشتر بر دستاوردهای تحصیلی تاکید داریم . در بعضی دوره ها مانند MBA از فرد رزومه می  خواهند ولی در اکثر رشته ها فرد باید رزومه تحصیلی ارئه کند ، در ادامه میخواهیم توضیحاتی در این موضوع دهیم و در انتها نمونه رزومه تحصیلی برا اشنایی بیشتر آورده شده است.

 

Sustainability rankings، جنبه متفاوتی از آموزش عالی نشان می دهد.

Times Higher Education  برای اندازه گیری میزان موفقیت دانشگاهها در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار سازمان ملل طراحی شده است. SDG ها روی آموزش عالی متمرکز نشده اند ، بلکه یک طرح مشترک برای تعیین استراتژی هایی دارند که به دنبال بهبود سلامت و آموزش ، کاهش نابرابری و تقویت رشد اقتصادی هستند ، در حالی که به تغییرات  می پردازند و برای حفظ اقیانوس ها و جنگل های ما تلاش می کنند.

در سراسر جهان ، تصمیم گیران و سیاست گذاران ، SDG ها را به عنوان سمبل عمل و گفتمان سیاسی در مواقع عدم اطمینان و افزایش نابرابری پذیرفته اند و در مواجهه با بسیاری از چالش هایی که این روزها با آنها روبرو هستیم.

توصیه نامه تحصیلی

دانشجویانی که قصد اپلای دارند ، پس از انتخاب کشور و دانشگاه، کسب مدرک زبان مورد نیاز و ارتباط با استاد و دانشگاه باید مدارک مورد نیاز برای دانشگاه بفرستند. ( در پروفایل خود در سایت دانشگاه مورد نظر قرار دهند ) یکی از مدارک مورد نیاز توصیه نامه تحصیلی است . توصیه نامه یک مدرک است در در آن نشان داده می شود افراد و اساتیدی که قبل از این با شما کار کرده اند ، شما را چگونه ارزیابی می کنند. در ادامه در مورد متن توصیه نامه تحصیلی برای اپلای توضیح می دهیم .

 

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیلدانشگاه مک گیل در شهر مونترال کانادا واقع شده است . شهر مونترال یکی از شهرهای محبوب برای دانشجویان بین المللی در کانادا است . این دانشگاه در بین برترین دانشگاههای جهان رتبه 35 را دارد . دانشجویان بین المللی فراوانی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند . این دانشگاه دارای 50 مرکز تحقیقاتی و بیش از 400 دوره تحصیلی است . در این مطلب میخواهیم دانشگاه مک گیل کانادا را به طور مختصر معرفی کنیم .

دانشگاه ساپینزا

دانشگاه ساپینزا یکی از قدیمی ترین دانشگاههاس ایتالیا است که در سال 1303 توسط پاپ بونیفیس هشتم تاسیس شد . این دانشگاه در شهر رم قرار دارد . رتبه 203 را در بین دانشگاههای جهان در رنکینگ 2020 دارد . دانشگاه ساپینزا رم دارای 11 دانشکده و 63 دپارتمان است و به طور کلی دارای 74000 دانشجو است .

دانشگاه میلان

دانشگاه میلان یک مؤسسه علمی عمومی است که در سال 1924 تأسیس شده است. پردیس اصلی دانشگاه در یک مجموعه تاریخی به نام Ca 'Granda در مرکز شهر میلان واقع شده است. امکانات اضافی در محله دانشگاه یا Città Studi و در چند مکان دیگر در داخل و خارج از میلان قرار دارد. هزینه های شهریه برای دانشجویان ایتالیایی و بین المللی یکسان است اما بر اساس رشته تحصیلی متفاوت است. تعداد محدودی مسکن دانشجویی دانشگاه برای دانشجویانی که از خارج از منطقه میلان آمده اند در دسترس است.

استادی پلن

افرادی که  قصد تحصیل در کانادا را دارند ، برای دریافت ویزای تحصیلی نیاز به ارائه استادی پلن دارند، در این مدرک شما باید نشان دهید که دلایل و هدفتان از تحصیل در کانادا چیست . در استادی پلن سوالاتی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم ، در نوشتن استادی پلن توجه کنید که طولانی ننویسید و بیش از دو صفحه نشود، صادق بنویسید ، به سوال جواب دهید و وارد جزئیات غیر ضروری نشوید. توجه داشته باشید که سوالات برای دانشجویانی که از کشورهای مختلف میخواهند به کانادا مهاجرت تحصیلی کنند ممکن است متفاوت باشد. در ادامه به شرح سوالات استادی پلن می پردازیم.

 

اعتراض علیه کرونا ویروس

مردم معترض در مقابل دستورات و ماندن در خانه در کلرادو یک زن و مرد در لباس پزشکی مواجه شدند که با سکوت شرکت کنندگان را سرزنش میکردند . عکس هایی که از این دو نفر گرفته شد به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شد.