ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

۱۷ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

نردبان کابل

ننردبان کابل ردبان کابل، ابزاریست برای مدیریت سیم کشی کابل ها که در پروژه های عمرانی صنعتی استفاده می شود . نردبان کابل دارای دو ریل جانبی است که توسط رینگ هایی به هم متصل شده اند ، این ابزار در دو جهت افقی و عمودی استفاده می شود ولی در مسیر های عمودی کاربرد بیشتری دارد. نردبان کابل از پی وی سی و یا انواع فلزها ساخته می شوند. 

تابلو برق

امروزه تابلوهای برق یکی از عناصر اصلی واحدهای صنعتی و مسکونی محسوب می شوند. تابلو برق عبارت است از محفظه ای معمولا بسته که تجهیزات الکترونیکی،اتوماسیون یا برق صنعتی می تواند در آن نصب شود. وظایف انواع تابلوها عبارتند از: کنترل دستی یا اتوماتیک یک فرایند صنعتی، توزیع برق بین تجهیزات، اصلاح ضریب توان.

 

تابلو برق

 

مهتابی ضد انفجار

مهتابی ضد انفجار از گروه لامپ های فلورسنت است که در محیطهای پر خطر در زمینه نشت گاز مانند پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد . هدف از تولید مهتابی ضد انفجار ایجاد روشنایی برای محیطهای پر خطر و در عین حال جلوگیری از آتش سوزی و انفجار است به همبن دلیل باید ویژگی های خاصی داشته باشند ، به عنوان مثال مواد اولیه ای که برای تولید این مهتابی ها استفاده می شود با دقت انتخاب می شود و کیفیت بالایی دارد. 

چراغ دفنی چیست ؟

چراغ دفنی چراغ دفنی، از چراغ هایی است که در محیط باز استفاده می شود و برای نروپردازی فضاهای بیرونی استفاده می شود. چراغ هایی که برای محیط های بیرون ساخته می شوند باید دارای استاندارد مشخصی باشند و برند تولید کننده اطلاعاتی در مورد میزان مقاومت در مقابل عوامل بیرونی را به ما بدهد. در خرید چراغ دفنی باید توجه کنید که از شرکت های استاندارد خرید کنید تا بتوانید به اطلاعات داده شده در مورد محصول اعتماد کنید.

 

پروژکتور ال ای دی

یکی از انواع چراغ ها پروژکتور ال ای دی است ، با استفاده از انواع ال ای دی ها پروژکتور ال ای دی را تولید می کنند و نور پروژکتور به ال ای دی استفاده شده در آن مرتبط است ، ال ای دی های لوسترس برای چراغ پروزکتور بهتر هستند و روشنایی خوبی دارند . انواع دیگر مانند ال ای دی های اس ام دی کیفیت نور کمتری دارند اما نحوه دفع گرمای بهتری دارند . از پروژکتورهای ال ای دی به طور کلی برای روشنایی محیطهای باز استفاده می شود. 

لامپ هالوژن سوزنی

هالوژن سوزنی لامپ هالوژن سوزنی یکی از محبوب ترین محصولات در دسته لامپ های هالوژن است .لامپ هالوژن از انواع جدید لامپ است که درون آن رشته های تنگستن و یک گاز بی اثر به همراه مقداری از عنصرهای گروه هالوژن مانند ید یا برم وجود دارد.حباب ییرونی لامپ هالوژن معمولا از جنس کوارتز است . لامپ هالوژن سوزنی بسیار کوچک است و نور خوبی دارد . 

مشخصات a72

گوشی a72 ، یکی از گوشی های سری a سامسونگ است که در ساال 2021 معرفی شد. کمپانی سامسونگ در سال 2021 تغییراتی در طراحی سری گلکسی a  ایجاد کرد ، رنگهای پاستیلی استفاده شده در قاب ها ، جنس فریم و قاب گوشی های سری a  از پلاستیک است اما از زیبایی ظاهری آن کم نکرده است. این گوشی در رنگهای مات آبی ، سفید ، مشکی و بنفش وارد بازار شد . در ادامه مشخصات a72 بررسی می کنیم . 

 

مشخصات a72

بررسی گوشی galaxy s10 lite

سامسونگ در سالهای جدید تلاش کرده است علاوه بر گوشی های رده بالا و پرچم دار ، گوشی های میان رده و با امکانات معمولی تر نیست تولید کند که ارزان تر باشندو این گونه بخش بزرگتری از بازار را در اختیار خواهد داشت . گوشی  galaxy s10 lite یکی  به گوشی گلکسی s10e  نزدیک  است اما با ارزان تر از آن است . گوشی  galaxy s10 lite در سال 2020 معرفی شد و به بازار آمد ، در ادامه می خواهیم به بررسی گوشی  galaxy s10 lite بپردازیم . 

بررسی گوشی galaxy s10 lite

 

مشخصات گوشی a50

گوشی a50 یکی از گوشی های نسل جدید سری a سامسونگ است که در سال 2019 وارد بازار شد. گوشی های سری a  سامسونگ از a10  تا a80 همگی دارای صفحه نمایش بزرگ و باتری های قوی و حافظه قابل قبول هستند و در عین حال قیمت مناسبی دارند تا در بازار رقابتی گوشی های اقتصادی که قعالیت شرکت های چین و کره در این زمینه زیاد است ، حرفی برا گفتن داشته باشند. در این مقاله به بررسی مشخصات گوشی a50 می پردازیم .

مشخصات گوشی a50

 

گوشی a21s

گوشی  a21s یکی از گوشی های میان رده سامسونگ  سری a  است که در سال 2020 وارد بازار شد. این گوشی در عین حال که امکانات و عملکرد خوبی دارد ، قیمت مناسبی نیز دارد . به طور کلی گوشی های سری a  سامسونگ با اینکه کیفیت و امکانات گوشی های پرچم دار را ندارند ولی با توجه به اقتصادی بودن و امکانات خود جای خود را در بازار جهانی پیدا کرده اند. گوشی  a21s یکی از گوشی های محبوب این سری سامسونگ است .

 

گوشی a21s