ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

رشته معماری در ایتالیا

ایتالیا دارای بناهای تاریخی فراون است و در معماری سابقه زیادی دارد. هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از هنر و زیبایی این آثار به ایتالیا سفر میکنند. دانشجویان فراوانی علاقه مند به تحصیل معماری در ایتالیا هستند.

Coronavirus: آیا دانشگاه های انگلیس در ماه سپتامبر افتتاح می شوند؟

دانشگاه ها در حال حاضر در حال بررسی نحوه عملکرد آنها از ماه سپتامبر هستند و بسیاری از آنها قبلاً تصمیم به تغییر برنامه عادی خود گرفته اند.

 

 

برنامه ها شامل:

 

     سخنرانی های کمبریج برای کل سال بصورت آنلاین برگزار می شود

     منچستر ، ریدینگ و کویین بلفاست برای ترم پاییز سخنرانی های آنلاین خواهند داشت

     Keele برای تصمیم گیری در مورد سیاست خود از یک سیستم پنج مرحله ای ، مشابه طرح کرونا ویروس دولت استفاده می کند

     آبردین دو هفته دیگر شروع دوره بعدی را به تعویق می اندازد

     دورام تصمیمی مبنی بر انتقال تدریس بصورت آنلاین گرفته است.

 

شما باید با دانشگاه های جداگانه تماس بگیرید یا وب سایت های آنها را بررسی کنید تا بدانید چه تصمیمی گرفته اند.

 

آیا دانشجویان شهریه کامل را می پردازند؟

 

دولت می گوید دانشجویان دانشگاه ها در انگلیس هنوز هم باید هزینه شهریه کامل را بپردازند حتی اگر دوره های آنها به صورت آنلاین در پاییز تدریس شود.

 

با این حال ، برخی از دانشجویان از این موضوع ناراضی هستند.

 

پس از پایان سال تحصیلی ، در ماه مارس ، یکی از طومار خواستار بازپرداخت تدریس از دست رفته ایجاد شد که بیش از 330،000 دانشجو ان را امضا  کردند،تعداد امضاها به اندازه کافی برای بحث در پارلمان است.

 

حداکثر شهریه دانشگاه انگلستان سالانه 9،250 پوند است که کاملاً تحت پوشش وام دانشجویی است ، گرچه دانشجویان بین المللی ممکن است مبلغ بیشتری بپردازند.

 

دانشجویان اسکاتلندی و اتحادیه اروپا برای شرکت در دانشگاه اسکاتلند شهریه پرداخت نمی کنند.

 

منبع 

مدارک ویزای تحصیلی اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای محبوب در بین دانشجویان بین المللی است ، این کشور دارای دانشگاه های بسیار معتبر است و هزینه تحصیل در ان کم است ، علاوه بر این ها جاذبه های فرهنگی و طبیعی این کشور نیز در ایجاد یک تجربه زندگی دانشجویی عالی تاثیر گذار است . در مراحل اپلای یکی از اقدامات پر استرس معمولا دریافت ویزای تحصیلی است . مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا عبارتند از :

معاون اول نخست وزیر کریستیا فریلند جمعه ، یک روز پس از آنکه دکتر ترزا تام ، رئیس بهداشت عمومی ، هشدار داد که محدودیت های فعلی خیلی زود می تواند منجر شود به شروع مجدد  اقتصاد کانادا که این امر حداقل نیم سال طول خواهد کشید.

 

وی گفت: "یکی دیگر از چیزهایی که می خواهیم واقعاً آن را مورد تأکید قرار دهیم این است که آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم ، شروع مجدد ایمن در حال حاضر است. بنابراین این یک برنامه بلند مدت نیست. "

چرا ویزای تحصیلی کانادا رد می شود ؟

 یکی از مراحل پر استرس اپلای ، دریافت ویزای تحصیلی است . دلایل رد شد ویزای تحصیلی کانادا را دراین مقاله بررسی میکنیم . به طور کلی دلیل اصلی رد شدن ویزا این است که سفارت فکر میکند که هدف فرد صرفا تحصیل نیست ، به عنوان مثال فرد توانایی مالی برای گذراندن دوره را ندارد و یا بعد از تحصیل قصد بازگشت به کشور خود را ندارد.

 

وزیر حمل و نقل آلمان پکیج زیرساخت گسترده ای را پیشنهاد می کند.

آندریاس شوئر ، وزیر حمل و نقل فدرال آلمان ، پیشنهادی برای تحقق سرمایه گذاری در زیرساخت های دیجیتال و حمل و نقل ریلی ، بسته تحریک اقتصادی 28 میلیارد و 31 میلیون یورویی (تحقق آینده سرمایه گذاری) ارائه داده است.

 

ددلاین بهترین دانشگاههای آلمان

در بین کشورها اروپایی ، آلمان یکی از کشورهای محبوب بین دانشجویان و دانش اموزان ایرانی برای ادامه تحصیل است . رایگان بودن تحصیلات عالی در این کشور و صنعتی بودن این کشور برای ماندن و کار پس از تحصیل از دلایل اصلی این محبوبیت است. در طی مراحل اپلای و پذیرش یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود ، ددلاین دانشگاهها برای اپلای است . افراد باید دقت کنند که پیش از اتمام زمان اپلای ، اقدام کنند. ددلاین دانشگاه به معنی زمانی است که تا آن تاریخ باید فعالیت اپلای تمام شده باشد ، در تعریف بازه زمانی ثبت نام دانشگاهها تاریخ اول تاریخ شروع بازه و تاریخ دوم ددلاین است . دانستن ددلاین دانشگاههای آلمان در فرآیند اپلای مهم است ، در ادامه میخواهیم ددلاین تعدادی از بهترین دانشگاههای آلمان را در سال 2019-2020 بیان کنیم .