ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

لنت ترمز پراید

لنت ترمز پرایددر این مقاله قصد داریم به بررسی لنت ترمز پراید  بپردازیم. در صورتی که از خودروی پراید استفاده می کنید. خرید قطعات یدکی یکی از نگرانی های شما خواهد بود. امروزه می توانید این نگرانی را با خرید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو تهیه کنید. پارتکده یکی از بهترین فروشگاه های لوازم یدکی است.

قیمت لنت ترمز پراید

بهترین قیمت لنت ترمز پراید یکی از دغدغه های مهم شما به عنوان مالک خودروی پراید است. قیمت لنت ترمز پراید در شرایط اقتصادی امروز در تصمیم گیری برای خرید نقش مهمی را بازی می کند. پارتکده به عنوان یک فروشگاه آنلاین بهترین قیمت لنت ترمز پراید را به شما عرضه می کند. با خرید از این فروشگاه از رفتن به بازار چراغ برق بی نیاز می شوید. جالب است بدانید که در صورتی خرید خود را در پارتکده تکرار کنید، از تخفیف های پلکانی و تصاعدی برخوردار می شوید.

 

 

 

 

لنت پراید

خرید قطعات یدکی پراید یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان این خودرو ی محبوب است. همانطور که می دایند پراید یکی از پر فروش ترین خودروهای کشور ماست. لنت ترمز پراید یکی از قطعاتی است که توسط شرکت های مختلف با نام و برند های متفاوتی تولید می شود. بنابراین انتخاب و خرید بهترین لنت ترمز پراید  پارتکده مفتخر است بهترین راهنمای خرید لنت ترمز پراید برای  شما باشد. هم چنین بهترین قیمت لنت ترمز پراید را به شما عرضه کند. در بین  مارک ها و برند های مختلفی که در بازار وجود دارد پارتکده برند لینکس را به بازار معرفی کرده است، لنتی بسیار با کیفیت که خیال شما را راحت خواهد کرد که بهترین لنت  ترمز پراید را خریداری کرده است.

 

لنت ترمز جلو پراید

لنت ترمز جلو پراید در کنار دیگر لوازم یدکی پراید از اهمیت بسیار ویژه ای بر خوردار است. لنت ترمز در کم کردن سرعت اتومبیل و نگه داشتن آن در هنگام حرکت، نقش مهمی دارد. لنت ترمز جلو پراید به این علت که با دیسک ترمز در گیر می شود و با ایجاد فشار و اصطکاک روی دیسک باعث توقف می شود، استهلاک زیادی دارد. لنت ترمز پراید با برند های مختلفی تولید می شود.جز برند های متفاوت لازم است بدانیم لنت های ترمز جنس های مختلفی نیز دارند، ولی همواره یک صفحه نگه دارنده فلزی و مواد ترکیبی فاقد آزبست در ساخت آن به کار می رود. صفحه فلزی در لنت برای ثابت نگه داشتن مواد لنت در هنگام ترمزگیری و درگیر شدن با دیسک ترمز، اهمیت زیادی دارد. زمانی که ترمز ماشین گرفته می شود، به مرور زمان و به دلیل اصطکاک ایجاد شده، از ضخامت لنت یا در اصطلاح، از گوشت لنت کم می شود و قدرت ترمزگیری ماشین کاهش می یابد. البته سلامت دیسک ترمز در عمر لنت ترمز، نیز تاثیر دارد. در بیشتر خودروها هنگام تمام شدن لنت ترمز یا کم شدن ضخامت آن از چراغی استفاده می شود که در پشت آمپر خودرو تعبیه شده است، اما در خودروهایی مانند پراید که فاقد این چراغ هشدار دهنده هستند، تمام شدن لنت ترمز با ایجاد صدا های اضافی هنگام ترمز گیری مانند سوت کشیدن یا کشیده شدن دو قطعه فلزی روی هم مشخص می‌شود. بنابراین با توجه به اهمیت بالای ترمز در رانندگی مخصوصا رانندگی با پراید، خرید لنت ترمز پراید را با دقت و حوصله کافی انجام دهید و از فروشگاه های مطمئن این جنس را خریداری کنید تا مشکلی در رانندگی برای شما پیش نیاید.

 

https://www.partkadeh.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی