ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

آلمان | قسمت اول

آلماندر این سری از مقالات که در وبلاگ ضمیمه منتشر می کنیم، قرار است به بررسی کشور آلمان بپردازیم. در صورتی که قصد مهاجرت به آلمان را دارید، بهتر است اطلاعات کاملی از این کشور داشته باشید. همچنین اگر قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید نیز این سری از مقالات شما را با کشور آلمان بیشتر از پیش آشنا می کند.

 

 

جغرافیای آلمان

مناطق مرکزی و جنوبی آلمان دارای تپه ها و کوههایی است که توسط دانوب و راین قطع شده است. در شمال ، چشم انداز جلگه ای گسترده که تا دریای شمال امتداد دارد ، پیش روی شماست. آلمان کشوری با تنوع جغرافیایی باورنکردنی است. این کشور با بیش از هر کشور اروپایی با 9 همسایه هم مرز است.

بزرگترین منطقه جنگلی آلمان در جنوب غربی و نزدیک مرز سوئیس قرار دارد. این جنگل سیاه ، منطقه ای کوهستانی پر از کاج و درختان صنوبر است.

 

مردم و فرهنگ آلمان

امروز تقریباً از هر ده آلمانی یک نفر از کشور خارجی به آلمان مهاجرت کرده است. این رقم بیش از هر زمان دیگر در تاریخ آلمان است. بزرگترین اقلیت در آلمان اصالتا ترکیه ای هستند که از دهه 1950 شروع به مهاجرت کرده اند. و البته باید ذکر کرد که حدود دو سوم آلمانی ها مسیحی هستند.

آلمان را "سرزمین شاعران و اندیشمندان" خوانده اند. آلمانی ها در همه اشکال هنری ، اما به ویژه موسیقی کلاسیک مشهور هستند. آهنگسازان مشهور آلمان عبارتند از: باخ ، برامز ، شومان ، واگنر و بتهوون.

 

طبیعت آلمان

دولت آلمان برای محافظت از حیات وحش این کشور سخت تلاش می کند. بزرگترین بخش محیط زیست آلمان جنگل سیاه است. با وجود همه تلاش هایی که دولت آلمان انجام می دهد، متاسفانه بسیاری از گونه ها در معرض انقراض هستند ، از جمله گونه هایی که در معرض انقراض اند می توان به گونه های خاصی از نهنگ ها ، Beavers ها ، و مینک ها اشاره کرد.

زیستگاه های مهم آلمان در دو منطقه اصلی قرار دارد. ساحل مسطح شمالی که خانه و محل زندگی پرندگان است، و تپه های جنگلی و کوهستان های جنوب که بهترین مکان برای زندگی گربه های وحشی ، گراز و سایر پستانداران بزرگ هستند.

همچنین دریاچه ها و تالاب ها در امتداد سواحل آلمان توقفگاه بسیاری از پرندگان مهاجر هستند. دولت برای حفاظت از پرندگان تلاش های ویژه ای را انجام میدهد.

 

ادامه دارد . . .

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی