ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بهترین لنت ترمز جلو ام وی ام x33

لنت ترمز جلو ام وی ام x33در این مطلب میخواهیم به بررسی لنت ترمز ام وی ام x33  بپردازیم. در صورتی که شما دارای خودروی ام وی ام x33 هستید یکی از دغدغه های شما خرید لوازم یدکی مطئمن برای خودروی خودتان است. لوازم یدکی پارتکده این افتخار را دارد که بهترین قطعات را ضمانت اصالت برای شما ارسال کند.

 

 

لنت ترمز در هر خودرویی از قطعات مصرفی و کیفی ست. تامین امنیت شما و سرنشینان خودروی شما به این قطعه مرتبط است. عمر لنت ترمز MVM X33 با توجه به نوع رانندگی دارای عمر مفید متفاوتی است اما عامل بسیار مهمی که در عمر مفید لنت دارای اهمیت است جنس آن لنت است.

 

قیمت لنت ترمز جلو ام وی ام x33

قیمت لنت ترمز ام وی ام ایکس ۳۳ از مدل های جدید آن گرانتر است. چرا که کم یاب تر است. به همین دلیل شاید خیلی ها ترغیب می شوند تا از لنت ترمز های ارزان قیمت و کیفیت پایین استفاده می کنند بدیهی است که متخصصان پارتکده به هیچ وجه این کار را توصیه نمی کنند. البته لنت ترمز MVM X33 برند رالدک علاوه بر عمر خوب و عملکرد عالی که دارد در مقایسه با برند های معروف لنت ترمز قیمت مناسب تری نیز دارد.

 

نوع دیسک ترمز چرغ های عقب در این خودرو از نوع دیسکی مدل قدیم می باشد که به همین دلیل در ترمزهای شدید و متوالی به سرعت داغ می کند که همین باعث آسیب رسیدن به روتور و دیگر قطعات سیستم ترمز می شود به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان لنت ترمز عقب MVM X33 از مارک های برتر لنت ترمز خریداری و استفاده شوید تا از خسارت های احتمالی و پر هزینه جلوگیری شود.

 

لنت جلو MVM جز قطعات بسیار مهم خودرو می باشد که باید همواره چک شود و در صورت لزوم و مستهلک شدن تعویض شود. همانطور که می دانید نوع دیسک سیستم ترمز چرخ های جلو  MVM X33 از نوع دیسکی می باشد که دارای دو تکنولوژی ABS و EBD می باشد ولی به دلیل قدیمی بودن نوع دیسک ترمز نسبت به مدل های جدید برای اطمینان خاطر بیشتر لنت ترمز جلو ام وی ام x33 را زودتر از موعد تعویض می کنند تا دچار مشکل نشوند.

منبع

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی