ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بهترین لنت ترمز جیلی امگرند

لنت ترمز جیلی امگرنددر صورتی که دارای خودرو جیلی امگرند هستید احتمالا یکی از دغدغه های شما تهیه قطعات یدکی با کیفیت است. یکی از این قطعات مهم در خودروی شما که با امنیت سرنشینان سر و کار دارد لنت ترمز است. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین لنت ترمز جیلی امگرند بپردازیم.

امروزه خودرو ها کمتر از مدل های قدیمی خود مستهلک می شوند. اما همچنان تعمیر و نگهداری از آنها موضوع بسیار مهمی ست. همچنین در صورت نیاز قطعات و لوازم جانبی اتومبیل را تعویض کنیم. خودرو جیلی امگرند یکی از خودرو های ساخت کشور چین می باشد که دارای آپشن های زیاد و تجربه رانندگی بهتر نسبت به خودرو های هم قیمت با خودش است. یکی از قطعات ضروری مهم این خودرو که همواره باید چک شود لنت ترمز جیلی امگراند می باشد.

با توجه به جلو دیفرانسیل بودن محصولات جیلی بنابراین بدیهی است که لنت جلو جیلی زودتر مستهلک شود و بسته به نحوه رانندگی و شرایط محیطی شما به ازای هر ۳۰هزار تا ۳۵ هزار کیلومتر رانندگی  نیاز به تعویض لنت ترمز جیلی امگراند دارید. نوع دیسک ترمز در جیلی امگرند 7 از نوع دیسکی خنک شونده می باشد که دارای تکنولوژی ترمز ضد قفل ABS و سیستم توزیع نیروی ترمز EBD می باشد.

 

لنت عقب جیلی دیرتر از چرغ های جلو نیاز به نعویض دارد و معمولا بین ۷۰ هزار تا ۸۰ هزار کیلومتر رانندگی تعویض می شود. نوع دیسک ترمز چرغ های عقب مشابه چرخ های جلو از نوه دیسکی خنک شونده می باشد که از تلکنولوژی ABS و EBD برخوردار می باشد.

 

قیمت لنت ترمز جیلی امگرند

همانطور که می دانید قیمت لنت با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد و اگر به دنبال کیفیت و عملکرد بالا و درنتیجه تضمین امنیت خود هنگام رانندگی هستید، بودجه مناسبی هنگام تعویض و خرید لنت ترمز جیلی امگراند 7 در نظر بگیرید. با توجه به اینکه در صورتی که از لنت های تقلبی و یا کم کیفیت برای جیلی Emergrand 7 استفاده کنید به دلیل تکنولوژی ساخت سیستم ترمز این خودرو صدای ناخوشایندی از این خودرو هنگام ترمزگیری شنیده می شود. توصیه می شود با دقت و از برند های معتبر لنت ترمز جیلی را خریداری کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی