ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

شهر بارسولنا و جاذبه های گردشگری- بخش دوم

با ما همراه باشید تا با  دیدنی های بیشتر شهر بارسلونا آشنا شویم در بخش قبلی با تعدادی از بناهای  آنتونی گائودو آشنا شدیم ، محله گوتیک با آثار تاریخی بسیار از قرون وسطی و قلب زندگی اجتماعی بارسلونا در La Rambla معرفی کردیم .

 

 

Parc Güell: پارک سورئالیست گائودی

Parc Güell: پارک سورئالیست گائودی

این پارک رنگارنگ ، شاد و سرشار از جاذبه های دیدنی  ،  پارک سورئالیستی باشکوه یکی دیگر از میراث جهانی یونسکو است که توسط آنتونی گائو طراحی شده است. پارک گول که در بین سالهای 1900 و 1914ساخته شده ،  از عناصر معماری به سبک خاص گائودی بهره می برد.یک تراس دیدنی منظره پانوراما از شهر و دریا را در اختیار شما قرار می دهد. خود گادو عاشق این منطقه از شهر بود و خانه او در اینجا واقع شده بود.

 

کاسا باتلی

 

کاسا باتلی

 یکی دیگر از بناهای شگفت انگیز گائو ، Casa Batlló است که در فهرست یونسکو قرار دارد. یکی از برجسته ترین ساختمان های مدرنیسم بارسلونا است. این عمارت خارق العاده به عنوان یک اقامتگاه خصوصی برای تولید کننده نساجی Josep Batlló i Casanovas طراحی شده است. برای ساخت این ساختمان از رنگ ها و اشکالی که در دریا و دنیای زیر آب وجود دارد، استفاده شده است.

آنتونی گائودی،  معروفترین معمار اسپانیایی در ۲ قرن گذشته است که ساختمان های بسیار مشهوری را طراحی کرده است، یکی از آثار زیبای او ، این ساختمان، کاسا دلا اوسوز است که به معنای خانه ای از استخوان است.

 

 

Camp Nou

Camp Nou

همانطور که ساختمان های مدرنیستا برای طرفداران معماری جاذبه های دیدنی دارند ، بازدید از نیوکمپ برای طرفداران فوتبال امری ضروری است. استادیومی با 99.354 صندلی که در خانه بارسلونا قرار دارد و بزرگترین استادیوم در اروپا و رتبه دوم در جهان را دارد . در یک بازی آن شرکت کنید یا از یک تور خوب استفاده کنید و از موزه دیدن کنید. نیوکمپ یکی از مکان های بازی های المپیک تابستانی 1992 بارسلونا بوده است.

 

فواره جادویی

فواره جادویی

یکی از فعالیتهای شبانه مورد علاقه  در بارسلونا ، تماشای فواره جادویی مونتژوک ، در ابتدای Avinguda Maria Cristina در محله Montjuïc است. اب نمای بزرگ Art Deco ،  در سال 1929 ساخته شده است.

 توسط Carles Buigas برای نمایشگاه بین المللی سال 1929 ، که در Montjuïc برگزار شد ، طراحی شده است.

 

لا بارسلونا

لا بارسلونا

در مجاورت بندر کروز ، محله La Barceloneta با ساحل طولانی و گسترده Sant Sant Sebastià هم مرز است ، جایی که افراد محلی برای آفتاب گرفتن ، گشت و گذار ، معاشرت و غذا خوردن در رستوران های غذاهای دریایی و اسفاده مکانهایی که مشرف به دریا هستند ، استفاده می کنند.

 

 

 

Monestir de Pedralbes

 

Monestir de Pedralbes

یک نمونه جالب از معماری گوتیایی کاتالونیا ، صومعه Monestir de Pedralbes  است که در یک پارک کوچک زیبا به نام Jardines Reina Elisenda قرار دارد.ملکه الیزenda دو مونتکا در سال 1326 این صومعه را به  سفارش سنت کلر تأسیس کرد. این مجتمع دارای کلیسای باشکوه گوتیک ، یک ساختمان سه طبقه بی نظیر و بناهای صومعه زیبا است. یکی از جاهای دیدنی این مکان  موزه صومعه است که مجموعه ای برجسته از هنر قرون وسطایی را از قرن چهاردهم میلادی و همچنین آثار دینی قرن بیستم به نمایش می گذارد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی