ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

ده شهر زیبای ایتالیا-بخش دوم

در بخش قبلی این مطلب ، از شهر رومئو و ژولیت  شروع کردیم سپس به کانالهای زیبای ونیز  سر زدیم . قدیمی ترین دانشگاه جهان را در بولونیا شناختیم و به متمرکز ترین آثار و معماری تاریخی در شهر رم قدم گذاشتیم و نهایت از غذاهای لذیذ در شهر ناپل لذت بردیم . با ما همراه باشید تا پنج شهر زیبای دیگر این کشور تاریخی را به شما معرفی کنیم.

 

 

فلورانس

فلورانس

 

کافی است یکبار به این شهر زیبا بروید ، خواهیدد دید که چرا الهام بخش بسیاری از هنرمندان و نویسندگان است . فلورانس با ساختمان های زیبا ، خیابانهای سنگ فرش و دیدنی های فراوانش یک میزبان دلپذیر برای مسافران است . اینها فقط زیبایی های بیرون است و وقتی وارد ساختمان ها می شوید جذابیتهای بیشتری در انتظارتان است ، از  آثار میکل آنژ در اکادمیا تا شاهکارهای لئوناردو داوینچی ، رافائل ، تیتیان ، کار اواجیو و .. در Uffizi.

 

 

لچه

لچه

 

با حدود 100000 نفر ساکن ، لچه یکی از بزرگترین شهرها در منطقه Puglia است. لچه یکی از زیبا ترین شهرهاست و معماری زیبایی دارد ، شهر لچه به خاطر بناهای زیبای تاریخی خود مانند کلیسای سانتا کروس ، دروازه پورتا ناپولی و میدان دل دوئومو) مشهور است. علاوه بر اینها دارای ساحل های زیبایی نیست است.

 

 

لوکا

لوکا

 

از فلورانس با قطار کوتاه  میتوان به لوکا رسید. در این شهر حدود 8500 نفر زندگی می کنند. خیابانهای سنگ فرش شده و کاخ های زیبا ، کلیساهایی با معماریهای پیچیده و خاص و مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری که دور منطقه قدیمی وجود دارد ، از جذابیت های این شهر است. لوکا یکی از ارزانترین شهرهای ایتالیا در منطقه توسکانی است . این شهر دارای فروشگاههای جذاب و کافه رستوران های جذابی نیز است .

 

 

پیزا

پیزا

 

اگر می خواهید نمادترین منطقه در ایتالیا را ببینید ، آن مکان پیزا است. اما دیدنی های بیشتری در پیزا وجود دارد. بله ، برج بسیار تماشایی است، بسیار بیشتر از آنچه در عکس میبینید. . اما این شهر قرون وسطایی همچنین دارای یک  Duomo کوچک از قرن یازدهم است که مملو از هنرهای زرق و برق دار ، باپتیسترهای دقیق و کاخهای زیبا است.

 

 

Perugia

Perugia

 

بزرگترین شهر Umbria (و پایتخت منطقه) ،تاریخ شهر  Perugia به زمان Umbrii و Etruscans باز می گردد.علاقه مندان به تاریخ نباید موزه ملی باستان شناسی Umbrian را که شامل مجموعه ای از آثار باستانی شگفت انگیز است ، از دست دهند.در گالری ملی امبریا شاهکارهای هنری نیز وجود دارد. در این شهر کلیساهای مهم ، ساختمانهای زیبا فراوانی برای بازدید وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی