ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

تحصیل روانشناسی در کانادا

روانشناسی به مطالعه ذهن و رفتار آدمی میپردازد . رشته روانشناسی در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار شده است و افراد بسیار از رشته های دیگر حتی در مقاطع  بالاتر علاقه مند به تحصیل در این رشته می شوند. این رشته شاخه های متعددی از قبیل : روانشاسی بالینی ، روانشناسی شناختی و ادراکی ، مشاوره ، روانشناسی تربیتی ، روانشناسی تجربی، روانشناسی سلامت، روانشناسی عصب شناسی ، روانشنااسی ورزشی ، روانشناسی مدرسه و ... است. در کانادا دانشگاههای بسیار خوبی در رشته روانشناسی وجود دارد. اگر قصد تحصیل در رشته روانشناسی در کانادا را دارید با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این  زمینه  در اختیار شما قرار دهیم .

 

برترین دانشگاههای کانادا در رشته روانشناسی

دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا - رتبه جهانی در رشته روانشناسی 16 : 

 این دانشگاه جز 20 دانشگاه برتر جهان است و بیش از 16000 دانشجوی بین المللی دارد. این دانشگاه همچنین در موقعیتهای شغلی فارغ التحصیلان رتبه 38 دانشگاههای جهان را دارد.

 

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو - رتبه جهانی در رشته روانشناسی 18: 

دانشگاه تورنتو در سال 1872 تاسیس شد و در رتبه بندی سال 2020 رتبه 29 در بین دانشگاههای جهان را دارد. دارای سه پردیس : میسیساگا، اسکاربرو ، سنت جورج است .

 

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل - رتبه جهانی در رشته روانشناسی 24: 

این دانشگاه در شهر مونترال است و بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب است . این دانشگاه دارای 50 مرکز و موسسه تحقیقاتی درون خود است و بیشترین تعداد دانشجویان در مقطع دکتری را در بین دانشگاههای کانادا دارد. این دانشگاه در بین دانشگاههای جهان رتبه 35 را دارد.

 

 

بازار کار روانشناسی در کانادا :

پس از پایان مقطع کارشناسی فرد می تواند در مشاغلی از قبیل : کارشناس منابع انسانی، کارشناس روابط عمومی ، کارشناس فروش، مشاور راهنما ، دبیر و ... مشغول به کار شود. بیشتر افرادی که مقطع کارشناسی ارشد را می گذارنند قصد ادامه تحصیل در دکتری را دارند ، پس از گذراندن مقطع دکتری افراد میتوانند در فعالیتهای زیر مشغول به کار شوند :

  • استاد دانشگاه در همان رشته
  • روانشناس بالینی
  • فعالیتهای پژوهشی
  • مشاوره
  • روانشناس در کلینیکهای درمانی

درآمد روانشناسان بالینی در این کشور به طور متوسط 97000 دلار در سال است . روانشناسان سطح پایه به طور متوسط در سال 63000 دلار در آمد دارند که با بالا رفتن تجربه بیشتر میشود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی