ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مزایای تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسهفرانسه دومین کشور پهناور اروپا است . این کشور را میتوان دروازه اروپا نامید چون با شش کشور مرز مشترک دارد و علاوه بر این در این کشور بنادر ، راه آهن های زیاد و چندین فرودگاه بین المللی وجود دارد. فرانسه ، کشوری مورد علاقه گردشگران است و دارای جاذبه های گردشگری فراوان به همراه طبیعت عالی و آب و هوای بی نظیر است.

فرانسه یکی از هدف های محبوب برای ادامه تحصیل در بین دانشجویان بین المللی است . اگر قصد ادامه تحصیل در فرانسه را دارید ، با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیارتان  قرار دهیم .

 

مزایای تحصیل در فرانسه :

 

1-نظام آموزش عالی و سطح بالای پژوهش :

فرانسه یکی از بهترین نظامهای آموزش عالی در جهان را دارد و دارای دانشگاهها و کالج های معتبر فراونی است. دولت فرانسه بودجه قابل توجهی را به این موضوع اختصاص داده است. فرانسه رتبه ششم را از نظر بودجه تحقیقات را در جهان را دارد و نزدیک به 42 درد دانشجویان دکتری  در فرانسه ، فرانسوی نیستند.

 

2-اقتصاد و صنایع پیشرفته :

تولید ناخالص داخلی این کشور رتبه دوم در اروپا را دارد و با داشتن جمعیت 67 میلیون نفری ، دومین بازار اروپا محسوب می شود . فرانسه ششمین اقتصاد بزرگ جهان است. فرانسه دارای 31 شرکت بزرگ جهان است و شرکتهای بین المللی فراونی در آن فعال هستند .

 

3-محیط زندگی مناسب :

فرانسه سیستم بهداشتی و درمانی بسیار خوبی دارد . این کشور بسیار زیبا و دوست داشتنی است و رتبه نخست  جهان را از نظر تعداد گردشگران دارد. دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است . علاوه بر اینها در این کشور شرایط برای کارهای نو و استارت آپی مهیا است.

 

4-امکان تحصیل رایگان در فرانسه :

دانشگاههای دولتی فرانسه شهریه دریافت نمی کنند ، علاوه بر آن در فرانسه برای دانشجویان کمک هزینه مسکن توسط دولت به دانشجویانی که نیاز مالی دانشته باشند داده می شود.

 

منبع: موسسه اعزام دانشجو

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی