ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

احزاب سیاسی اسپانیا – قسمت سوم

Más País (انگلیسی: More Country) یک حزب سیاسی و بستر انتخاباتی است که توسط Íñigo Errejón در اطراف M Madrids مادرید به منظور رقابت در انتخابات عمومی اسپانیا در نوامبر 2019 تشکیل شده است. این پلتفرم سیاسی در 22 سپتامبر 2019 معرفی شد و به دلیل جلوگیری از نارضایتی رأی دهندگان چپ میانه از عدم موفقیت در روند تشکیل دولت بین حزب کارگران سوسیالیست اسپانیا (PSOE) و یونیداس پودموس ، به طور رسمی در 25 سپتامبر اعلام موجودیت کرد و به طور رسمی در 25 سپتامبر راه اندازی شد. در طول فعالیت این حزب ، اروجون اعلام کرد که از کاندید شدن در حوزه های انتخابیه کوچکتر جلوگیری می کند ، جایی که بعید به نظر می رسد جای خود را به دست بیاورند اما می تواند باعث شود که  سایر احزاب چپ مرکز - عمدتا PSOE و UP - که صندلی های خود را از دست بدهند. این از دست رفتن کرسی ها به وسیله تقسیم رای اتفاق خواهد افتاد.

در تاریخ 26 سپتامبر ، مشخص شد که این پلتفرم به منظور اجرای برنامه مشترک در تعدادی از حوزه های انتخابیه به توافق اولیه رسیده بود ، توافقی که متعاقبا توسط اکثریت اعضای حزب در روز بعد تصویب شد.

در تاریخ 30 سپتامبر سال 2019 ، درست قبل از مهلت ثبت نام برای ائتلاف های انتخاباتی ، ماس پائس به طور قانونی شکل تغییر نام موزی مادرید را گرفت و در عین حال قسمت دوم نام را نیز از منطقه مادرید به سطح کشور تغییر داد.

در 4 اکتبر سال 2019 اعلام شد که کارولینای بسکانزا ، یکی از بنیانگذاران Podemos ، به عنوان کاندیدای اصلی حوزه انتخابیه A Coruña ، به عضویت این حزب درامده است. اقدامی که باعث شد حمایت های بیشتری از Podemos انجام شود.

در 7 اکتبر سال 2019 ، درست قبل از مهلت ثبت نام در لیست های تک حزبی ، حزب حداقل مقدار امضاها (بالغ بر 0.1٪ سرشماری انتخابات) را جمع آوری کرد تا به عنوان یک حزب مستقل تازه ایجاد شده در بارسلونا و جزایر بالئاریک خود را معرفی کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی