ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

تهرانتو کجاست ؟

در تورنتو محله ای کوچک وجود دارد که در آن می توانید مواد غذا و رستوران های ایرانی پیدا کنید. در خیابان یانگ که آن را به نام تهران کوچک یا تهرانتو میشناسند میتوانید کبابهای ایرانی عالی ، شیرینی های خوشمره و صرافیهای فراوان را پیدا کنید.

رستوران ها و فروشگاههای ایرانی در تهرانتو :

پلازا ، یک مرکز خرید ایرانی قدیمی با بیست سال سابقه است که در محله Willowdale قرار دارد. در این مجموعه در ابتدا سوپرمارکت ارزون ایرانی باز شد و بعد از آن مکان های ایرانی دیگر (که در ادامه به آن اشاره می شود) به اضافه شد.

  • سوپرمارکت ارزون : یک سوپرمارکت شبانه روزی ایرانی که در مرکز خرید پلازا وافع شده است . در این سوپرمارکت انواع غذاهای ایرانی را میتوانید به صورت بسته بندی تهیه کنید و از محصولات صادراتی ایرانی خرید کنید.
  • رستوران التونا : در این رستوران میتوانید همه ی غذاهای ایرانی از کباب ها تا خورشت های مختلف را میل کنید.
  • کافه بی بی : یک کافه زیبا که از سال 2007 شروع به کار کرده و در آن میتوانید از انواع شیرینی ها و دسرها و حتی بستنی ایرانی  ایرانی لذت ببرید.
  • کافه پاپا : یک کافه و شیرینی فروشی دیگر در این مجتمع که در آن میتوانید شیرینی های خانگی ایرانی را پیدا کنید. این کافه صورتی فضای متفاوتی از کافه بی بی دارد و  طبقه دوم ان منظره زیبای پارک کنار فروشگاه مشرف است .
  • رستوران شبستان : در بیرون از مرکز خرید پلازا یک رستوران ایرانی بزرگ وجود دارد که می توانید در آن جشن ها و دورهمی های را برگزار کنید.
  • سوپرمارکت خوراک : این سوپر مارکت در روبروی پلازا قرار دارد. خوراک معروف ترین فروشگاه ایرانیان است که در آن نان بربری تازه هم میتوانید تهیه کنید.
  • رستوران شمال : این رستوران فاصله کمی از پلازا دارد و یکی از بهترین رستوران های ایرانی تورنتو است .

فروشگاهها و رستورانهای دیگری هم در این تهرانتو وجود دارد . هنگام مهاجرت به تورنتو نگران دلتنگی برای خوراکیهای لذیذ ایرانی نباشید میتوانید با مراجعه به این محله انها را تهیه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی