ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

اعتراض علیه کرونا ویروس

مردم معترض در مقابل دستورات و ماندن در خانه در کلرادو یک زن و مرد در لباس پزشکی مواجه شدند که با سکوت شرکت کنندگان را سرزنش میکردند . عکس هایی که از این دو نفر گرفته شد به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شد.

 

برخی از ایالت ها در میان هشدارهایی که می تواند عفونت ها را گسترش دهد ، مشاغل را بازگشایی می کنند.

خانم مک کلران درباره اعتراضات "بیش از حد شلوغ" گفت: "بسیاری از مردم در آنجا نه ماسک می پوشیدند ، نه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کردند". "بنابراین تصمیم گرفتم قسمت دیگری از شهر ضبط کنیم ."

با قدم زدن در محله کاپیتول هیل در شهر ، خانم مک کلران دو نفر را که در لباس های بیمارستانی در وسط خیابان ایستاده بودند ، مشاهده کرد و مانع از حرکت اتومبیل ها شد.

 

 

او گفت: "من به معنای واقعی کلمه فقط دویدم به سمت آنها زیرا می دانستم که این موضوع بسیار بزرگ است..من با دوربینم سعی کردم تا آنجا که می توانم مستندات را بدست آورم."

خانم مک کلران گفت که "آنها در جای خود ایستاده اند" ، حتی در حالی که برخی از تظاهرکنندگان فریاد می زدند و اظهارات نژاد پرستی را در رابطه با آنها می کردند.

وی گفت: "دیدن آن صادقانه دلهره آور بود.  احساس می کرد که در حال مشاهده برخورد دو جهان با هم هستم."

 

 

تظاهر کنندگان  کی هستند؟

اگرچه برخی ایالت ها - از جمله جورجیا ، تنسی و کارولینای جنوبی - اقدام به بازگشایی کرده اند ، اما اکثر کشورها  از برنامه اقامت در خانه قرار استفاده میکنند. کسانی که معترض هستند می گویند که اقدامات سخت محدود کننده حرکت و مشاغل ، واکنش بیش از اندازه  Covid-19 است و به شهروندان صدمه نمی زند.

برخی از معترضین معتقدند که طولانی نگه داشتن محدودیت های دوربرد اجتماعی باعث آسیب های جبران ناپذیری برای اقتصادهای محلی خواهد شد ، زیرا بیش از 20 میلیون آمریکایی تنها در چهار هفته گذشته مطالبات بیکاری کرده اند.

 

منبع

  • مدیر سایت

اخبار جهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی