ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

استادی پلن

افرادی که  قصد تحصیل در کانادا را دارند ، برای دریافت ویزای تحصیلی نیاز به ارائه استادی پلن دارند، در این مدرک شما باید نشان دهید که دلایل و هدفتان از تحصیل در کانادا چیست . در استادی پلن سوالاتی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم ، در نوشتن استادی پلن توجه کنید که طولانی ننویسید و بیش از دو صفحه نشود، صادق بنویسید ، به سوال جواب دهید و وارد جزئیات غیر ضروری نشوید. توجه داشته باشید که سوالات برای دانشجویانی که از کشورهای مختلف میخواهند به کانادا مهاجرت تحصیلی کنند ممکن است متفاوت باشد. در ادامه به شرح سوالات استادی پلن می پردازیم.

 

Why do you wish to study in Canada in the program for which you have been accepted

در پاسخ به این سوال شما باید دلایل خود را برای تحصیل در آن دوره خاص بیان کنید و بگویید چرا کانادا را برای تحصیل انتخاب کرده اید.

 

What is your overall educational goal

باید هدف خود را از تحصیل شرح دهید. میتوانید توضیح دهید که چرا میخواهید در رشته و دوره مورد نظر خود تحصیل کنید و برنامه های بعدی شما بعد از آن چیست و این دوره چه تاثیری بر روی انها می گذارد.

 

Why are you not pursuing a similar program in your country of residence/citizenship

چرا برای ادامه تحصیل در ایران نمیمانید و چرا کانادا را انتخاب کردید . کیفیت بالاو اعتبار دانشگاههای کانادا میتواند دلیل قانع کننده ای باشد.

 

What research have you done into studies in your country of residence/citizenship

تحقیق کنید که در ایران دوره های مشابه وجود دارد یا خیر ، در مرود آن توضیح دهید و بگویید چرا آن دوره تحصیلی را انتخاب نکردید و چرا برای گذراندن این دوره تحصیلی کانادا را انتخاب کردید .

 

How will this program enhance your employment opportunities in your country of residence/citizenship? What are the job outlooks for the program

این دوره در برنامه اینده شما چه تاثیری دارد و چه تصمیماتی برای ادامه زندگی دارید که شما را در انتخاب این دوره مصمم میکند ، شما میتوانید از اهداف کاری و تحصیلی خود در اینجا صحبت کنید و توضیح دهید چگونه این دوره راه را برای شما هموار تر میکند.

 

What ties do you have to your country of residence/citizenship

در پاسخ به این سوال باید به وابستگیهای خود در ایران مانند خانواده اشاره کنید.

 

در انتها باید سوابق تحصیلی خود را ارائه دهید ، میتوانید سوابق کاری مرتبط را هم بیاورید . یادتان باشد که باید به طور خلاصه و در کمتر از دو صفحه به تمام موارد بالا اشاره کنید.

 

منبع : مهاجرت تحصیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی