ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

دانشگاه میلان

دانشگاه میلان یک مؤسسه علمی عمومی است که در سال 1924 تأسیس شده است. پردیس اصلی دانشگاه در یک مجموعه تاریخی به نام Ca 'Granda در مرکز شهر میلان واقع شده است. امکانات اضافی در محله دانشگاه یا Città Studi و در چند مکان دیگر در داخل و خارج از میلان قرار دارد. هزینه های شهریه برای دانشجویان ایتالیایی و بین المللی یکسان است اما بر اساس رشته تحصیلی متفاوت است. تعداد محدودی مسکن دانشجویی دانشگاه برای دانشجویانی که از خارج از منطقه میلان آمده اند در دسترس است.

این موسسه مطالعات در زمینه های مختلف علمی: علوم کشاورزی ، تغذیه ،  علوم ورزشی ، علوم انسانی ، ، دارو؛ سازی ،علوم سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی، علم و تکنولوژی ، دامپزشکی و ... دوره های آموزشی ارائه میکند. به طور کلی ، دانشگاه حدود 65 برنامه کارشناسی و تعداد مشابهی از برنامه های کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. تقویم آکادمیک دانشگاه براساس ترم است ، اگرچه ممکن است همه دوره ها تاریخ شروع و پایان یکسان برای دوره های خود نداشته باشند.

ایتالیایی زبان اصلی آموزش است ، اما دانشگاه برخی از برنامه های تحصیلی مدرک زبان انگلیسی را که اکثر آنها در سطح کارشناسی ارشد هستند ، ارائه می دهد. نمونه هایی از برنامه هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شود شامل برنامه های کارشناسی ارشد در اقتصاد و امور مالی و همچنین توسعه پایدار است.  این دانشگاه همچنین دارای سه باغ گیاه شناسی است که تاسیس یکی از آنها به سال 1777 باز می گردد که برای فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی استفاده می شود.

  • مدیر سایت

دانشگاه میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی