ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

وزیر حمل و نقل آلمان پکیج زیرساخت گسترده ای را پیشنهاد می کند.

آندریاس شوئر ، وزیر حمل و نقل فدرال آلمان ، پیشنهادی برای تحقق سرمایه گذاری در زیرساخت های دیجیتال و حمل و نقل ریلی ، بسته تحریک اقتصادی 28 میلیارد و 31 میلیون یورویی (تحقق آینده سرمایه گذاری) ارائه داده است.

 

براساس این گزارش ، کمیته ائتلاف حاکم آلمان سه شنبه در برلین برای بحث و گفتگو درمورد این موضوع ، که خواستار سرمایه گذاری 8.5 میلیارد یورو در دیجیتالی شدن است ، تشکیل می شود.

 

 

یشنهاد Scheuer گفت: همه گیر کروناویروس نشان داده است که زیرساختهای دیجیتال به خوبی توسعه یافته چقدر اهمیت دارد ، و افزود که این امر ضرورت گسترش پایدار شبکه های ارتباطی پهن باند و تلفن همراه را روشن کرده است.

 

به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، 3 میلیارد یورو باید به صندوق زیرساخت های دیجیتال فدرال برود ، در حالی که 5 میلیارد یورو دیگر برای تحریک "جهش کوانتومی" در گسترش شبکه که شامل گسترش دسترسی به شبکه های 5G نیز است ، لازم است.

 

Scheuer همچنین امیدوار است از طریق "محرکهای اقتصادی هدفمند و با سرعت عمل" ، 2.6 میلیارد یورو از شبکه راه آهن پشتیبانی کند. یک میلیارد یورو برای افزایش دیجیتالی شدن و نوسازی راه آهن ملی تا سال 2022 سرمایه گذاری می شود ، در حالی که 750 میلیون یورو اختصاص می یابد تا ایستگاه ها جذاب تر شوند و 800 میلیون یورو دیگر نیز برای ترویج حمل و نقل ریلی اختصاص داده می شود.

 

شرکت دولتی راه آهن دویچه باهن همچنین 5/5 میلیارد یورو برای افزایش سرمایه سهام در دو سال آینده به دلیل از دست دادن درآمد در طول بحران بهداشت دریافت می کند.

 

 

 

  • مدیر سایت

اخبار آلمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی