ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

چرا ویزای تحصیلی کانادا رد می شود ؟

 یکی از مراحل پر استرس اپلای ، دریافت ویزای تحصیلی است . دلایل رد شد ویزای تحصیلی کانادا را دراین مقاله بررسی میکنیم . به طور کلی دلیل اصلی رد شدن ویزا این است که سفارت فکر میکند که هدف فرد صرفا تحصیل نیست ، به عنوان مثال فرد توانایی مالی برای گذراندن دوره را ندارد و یا بعد از تحصیل قصد بازگشت به کشور خود را ندارد.

 

عدم وجود پیوند خانوادگی در ایران می تواند یکی از رد شدن ویزا باشد، داشتن پیوند مستحکم در ایران، میتواند یک دلیل برای بازگشت به کشور خود باشد و همچنین دریافت کمک مالی را میتواند با خود به همراه داشته باشد.

 

دورنمای کاری در کشور خود می تواند یک نکته مثبت باشد ، به عنوان مثال نامه کارفرما که کار او را پس از تحصیل تضمین میکند میتواند شانس دریافت ویزا را افزایش دهد. پس در صورتی که فرد دورنمای کاری برای اینده خود در ایران نداشته باشد ، این موضوع می تواند موجب رد شدن ویزای تحصیلی شود.

 

عدم تمکین مالی یکی دیگر از دلایل رد شدن ویزای تحصیلی کانادا است، مدارکی گه به عنوان تمکین مالی ارائه می شود تنها نشان دهنده توانایی فرد برای زندگی و تحصیل در یک سال اولیه است و داشتن تمکین مالی بیشتر میتواند نکته مثبت باشد.

 

سابقه درخواست ویزای کاری و رد شدن آن به سفارت نشان می دهد که فرد به دنبال اقامت در کانادا است و میتواند موجب رد شدن ویزای تحصیلی شود.

 

ضعف در استادی پلن ، رزومه تحصیلی ، داشتن کپ تحصیلی ، نمره زبان پایین و دیگر ضعف ها در رزومه تحصیلی فرد میتواند موجب رد شدن ویزای تحصیلی فرد شود.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی