ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

معاون اول نخست وزیر کریستیا فریلند جمعه ، یک روز پس از آنکه دکتر ترزا تام ، رئیس بهداشت عمومی ، هشدار داد که محدودیت های فعلی خیلی زود می تواند منجر شود به شروع مجدد  اقتصاد کانادا که این امر حداقل نیم سال طول خواهد کشید.

 

وی گفت: "یکی دیگر از چیزهایی که می خواهیم واقعاً آن را مورد تأکید قرار دهیم این است که آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم ، شروع مجدد ایمن در حال حاضر است. بنابراین این یک برنامه بلند مدت نیست. "

 

وی گفت: "این برای اطمینان از راه اندازی مجدد ایمن طی شش تا هشت ماه آینده است. و فکر می کنم برای کانادایی ها مهم است که آن چارچوب زمانی را که ما روی آن متمرکز شده ایم درک کنند. "

 

کانادا به سرعت در حال نزدیک شدن به 95،000 مورد مبتلا به  COVID-19 است و بیش از 7،700 کشته در سراسر کشور ثبت کرده است. اکثر استان ها  که در انها تعداد مبتلایان محدود بوده اند ، در حال بررسی چگونگی شروع مجدد اقتصاد هستند ، اما انتاریو و کبک هنوز هم روزانه نزدیک به 300 مورد جدید ابتلا  را گزارش می کنند و کشته های بی شماری دارند. این دو استان در حال حاضر بیش از 90 درصد موارد  مبتلا به کرونا ویروس را تشکیل می دهند ، اما همچنین برنامه هایی را برای بازگشایی دوباره آغاز کرده اند!

 

تام در روز پنجشنبه گفت تا زمانی که یک واکسن یا درمان موثر در دسترس نباشد ، کانادا باید با تلاش خود برای جلوگیری از موج دوم  ، هوشیار بماند . احتمال اوج دیگری در ماه اکتبر بدون اقدامات پیشگیری کافی وجود دارد.

 

منبع 

  • مدیر سایت

اخبار کانادا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی