ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مشکلات بودجه در ایتالیا 2020

به نقل از بلومبرگ - نخست وزیر ایتالیا ، جوزپه کنته گفت که احتمالاً دولت وی به دنبال ایجاد برنامه ای برای  کمکهای اتحادیه اروپا برای شروع مجدد اقتصاد کشورش است ، وی به دنبال ایجاد گسترش بودجه خواهد بود. دولت روی پروژه های زیربنایی از جمله راه آهن پر سرعت تمرکز خواهد کرد و ممکن است کاهش مالیات بر ارزش افزوده را تصویب کند. این تصمیمات کاملا به موضوع ویروس کرونا مرتبط هستند.

پیشنهاد می کنیم سری به مقاله رشته معماری در ایتالیا نیز بزنید!

کونته به خبرنگاران گفت: "ما احتمالاً برای گسترش بیشتر شکاف بودجه باید مداخله کنیم زیرا منابع کافی برای مقابله با تأثیر یک سال هولناک از نظر اقتصادی و اجتماعی کافی را نداریم." وی گفت که دولت برنامه اصلاحات خود را در ماه سپتامبر ارائه خواهد کرد. کونته می خواهد بودجه بیشتری برای کمک به اقتصاد بگذارد کونته گفت دولت وی به سمت "تصمیم اجباری" می رود!

نخست وزیر در صدد تهیه یک برنامه اصلاحات برای لابی برای سهم ایتالیا در برنامه پیشنهادی 750 میلیارد یورویی (838 میلیارد دلار) اتحادیه اروپا  است. رکود تحت تاثیر ویروس در حال ویران کردن اقتصاد ایتالیا است که در اواخر سال گذشته نیز در حال سقوط بود. بانک ایتالیا پیش بینی کرده است که امسال میزان انقباض بین 9.2٪ و 13.1٪ خواهد بود .

ادامه خبر در لینک زیر:

https://www.bloombergquint.com/politics/conte-says-italy-will-probably-seek-to-widen-budget-shortfall

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی