ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

لامپ رشد گیاه چیست ؟

در این سری از مقالات قرار است به موضوعات لامپ ها و روشنایی بپردازیم در این قسمت در رابطه با لامپ رشد گیاه صحبت خواهیم کرد.

لامپ رشد گیاه به نوری گفته می شود که به صورت مصنوعی برای گیاهان به کار می رود. اگر شما گیاهی در منزل خود داشته باشید احتمالا این لامپ ها را می شناسید. اما واقعا لامپ رشد گیاه چیست ؟

این لامپ ها برای تکمیل نور مورد نیاز رشد گیه به کار می روند. از سالها پیش نیز در فضاهای خاص از این لامپ ها استفاده می شود اما امروزه این لامپ ها وارد بازار تجاری شده اند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. شرکت های بزرگ در حوزه گیاه نیز از این تکنولوژی بهره می برند. به نوعی می توان گفت که این لامپ رشد گیاه صنعت کشاورزی را دگرگون کرده است. البته این لامپ ها انواع مختلفی دارند و باید انها را بشناسید.این لامپ ها همچنین در وات های مختلفی وارد بازار شده اند. اما لامپ های رشد گیاه با لامپ های عادی چه تفاوتی دارند؟

هر لامپی نمی تواند جایگزین این لامپ ها شود یعنی شما نمی توانید یک لامپ رشته ای 100 وات را بالای سر گل های خود نصب کنید و انتظار داشته باشید که گیاهان شما رشد کنند!!

واقعیت این است که گیاهان دلبند شما نور را در طول موج خاصی جذب می کند. شما با خرید این لامپ ها نور را در طول موج مورد نیاز به گیاهان عزیز خود می رسانید.

جالب است بدانید کاکتوس ها این نور را بسیار دوست دارند و شما می توانید از رشد علفی کاکتوس های کروی جلوگیری کنید.

خرید انلاین لامپ رشد گیاه

در خرید لامپ رشد گیاه باید بسیار دقت کنید. اعتبار برند کالا و فروشنده ان بسیار مهم هستند. شما برای خرید لامپ رشد گیاه می توانید از سایت نوراکو مارت که لامپ ها را به قیمت لاله زار عرضه می کند بازدید کنید.

سایت نوراکو مارت برای خرید:

https://nooracomart.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی