ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

معرفی محصول :لامپ کم مصرف 15 وات

لامپ کم مصرف 15 وات ، یک محصول با قیمت مناسب و به نسبت قیمت روشنایی مناسب است . از این لامپ در لوسترها معمولا استفاده میشود. نور این لامپ ، با کیفیت مناسبی است و در هنگام فعالیتهای روزانه چشم را خسته نمی کند. در هنگام خرید لامپ کم مصرف 15 وات باید به برندهای معتبر اعتماد کنید . 

در بازار لامپ های کم مصرف با قیمتهای متنوع وجود دارد که باید توجه داشت که کیفیت لامپ بر قیمت آن تاثیر دارد . داشتن گارانتی در خرید لامپ یک نکته مثبت است ، با داشتن گارانتی در طول مدت آن می توانید از خدمات ان بهره مند شوید به عنوان مثال در صورت سوختگی می توانید آن را با یک لامپ جدید جایگزین کنید. 

یکی از برند های خوب شرکت لامپ نور اسن که با مصرف 15 وات ، 850 لومن نور تولید می شود. سرپیچ لامپ کم مصرف 15 وات E27 است و این لامپ ها به دو رنگ مهتابی و افتابی تولید می شوند. باید توجه داشت که قیمت این لامپ نسبت به لامپهای رشته ای بیشتر است اما در طولانی مدت خرید آن به صرفه است . 

همان طور که گفتیم سرپیچ لامپ کم مصرف 15 وات ،E27 است که در لامپ های حبابی کاربرد دارند ، این لامپ ها برای محیط ازاد بیشتر استفاده می شود . به این دلیل که لامپ 15 وات جای گزین لامپ رشته ای است ، طوری ساخته شده است که با سرپیچ آن هماهنگ باشد. 

لامپ های کم مصرف همان طور که از نامشان پیداست با مصرف مقدار کمتری انرژی ، همان مقدار نور و روشنایی تولید می کند . لامپ های کم مصرف ، رنگ نور های مختلف را به خوبی ساطع می کند. وجود مقداری جیوه درون لامپ از معایب ان است که در صورت شکستن و یا دور انداختن ان مشکل ایجاد می کند. 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی