ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

لامپ گرمایشی

لامپ  گرمایشی در گروه لامپ های مادون قرمز قرار دارد که از لامپ های تخصصی صنعت نور است . از این لامپ برای گرم نگه داشتن غذا در فست فودی ها و رستوران ها استفاده می شود . لامپ گرمایشی معمولی بدنه قرمز دارد ولی لامپ های گرمایشی تخصصی شفاف هستند و علاوه بر این دارای یک رفلکتور برای متمرکز کردن نور هستند که کارایی آن را فزایش می دهد. 

 


 

 

 

لامپ های گرمایشی موارد استفاده فراوانی دارند ، در پرورش پرندگان و نگه داری خزندگان ،برای نگه داری اسب ها نیز از آنها استفاده می شود. در پرورش پرندگان به خصوص در مرغ داریها از لامپ گرمایشی به عنوان مادر مصنوعی استفاده می شود و گرمای مورد نیاز برای پرورش را فراهم می کند. 

یکی دیگر از موارد استفاده از لامپ های گرمایشی که برای ما بسیار همیت دارد کاربرد انها در پزشکی و درمان است ، از لامپ های گرمایشی در درمان تورم و درد مفاصل و بهبود گردش خون استفاده می شود. این موضوع برای ورزشکاران آسیب دیده بسیار مفید است که در درمان اسیب دیدگی ، سرعت درمان تسریع می شود . 

تابش لامپ گرمایشی تا حدود 7 سانتی متر در بافت بدن نفوذ می کند و به استخوان ، عصب و ماهیچه ها می رسد ، در مدت کوتاهی گردش خون را تا 400 % افزایش می دهد که منجر به اکسیژن رسانی بیشتر به بخش های آسیب رسیده و کاهش درد می شود. لامپ های گرمایشی در دندان پزشکی نیز برای بعضی زخمهای دهان مورد استفاده قرار می دهند و متخصصان پوست نیز برای بیماری های خاصی نظیر سوختگی استفاده می کنند. 

  • مدیر سایت

لامپ گرمایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی