ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

گوشی سامسونگ a11

سامسونگ یکی از برندهای شناخته شده در صنعت موبایل است ، در این مقاله می خواهیم یکی از محصولات این برند ، سامسونگ a11 را معرفی کنیم. گوشی سامسونگ a11 یکی از موبایلهای رده پایین است که کیفیت متوسط و قیمت مناسب دارد.گوشی سامسونگ a11 توجهات را به سری a گوشی های سامسونگ جلب کرد. موبایل سامسونگ a11 با اندروید 10 وارد بازار شد . طراحی گوشی های موبایل رده پایین سامسونگ شبیه هم است .

 

گوشی سامسونگ a11 دارای نمای بیرونی پلاستیکی است و شبیه گوشی های رده بالای سامسونگ دارای صفحه نمایش بزرگ است . صفحه نمایش در رزولوشن 1560.15.720 پیکسل است و نمایش تصویر در صفحه نمایشگر سامسونگ a11 قابل قبول است و تنها مشکل شاید در نمایش رنگ های تند است ولی برای استفاده روزمره بسیار عالی است. 

در پایین سامسونگ a11 وردی usb type c و اتصال شارژر قرار دارد. جک صوتی 3.5 میلی متزی و بلند گو در قسمت بالای گوشی موبایل قرار دارد. سامسونگ a11 دارای نمایشگر infinity-0 6.4 inch است . نسبت نمایشگر به بدنه 81.6% است. وزن این گوشی 177 گرم است و ضحامت 8 میلی متر دارد. بدنه سامسونگa11  از جنس پلاستیک است. 

در گوشی جدید سامسونگ a11 ، محل قرار گیری سنسور انگشت با توجه به سری های قبلی متفاوت است. به محض لمس سنسور ، تلفن شما باز می شود. محل سنسور انگشت در قاب پشتی است . پردازنده گوشی یک اوکتاکور 1.8 گیگاهرتزی است. فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی دارد. میزان حافظه این گوشی موبایل زیاد نیست ، اما می تواند انتظارهای روزمره را برآورده کند. 

دوربین سلفی گوشی سامسونگa11 ، 8 مگاپیکسلی است و در گوشه سمت چپ قرار دارد. کیفیت تصاویر سلفی بسیار خوب است. گوشی سامسونگ a11 دارای سه دوربین است.دوربینهای 13 ، 5 و 2 مگاپیکسل است ، گاهی اوقات می تواند عکس های خوب و واضحی بگیرید ولی در بعضی موارد کیفیت دوربین باعث می شود جزئیات را از دست بدهد. این گوشی موبایل دارای باتری  li-po 4000 میلی امپری غیر قابل جابجایی است.

 

  • مدیر سایت

سامسونگ

موبایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی