ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

گوشی سامسونگ

سامسونگ یک برند معتبر در تجهیزات الکترونیک است که در سال 1938 در کره توسط بیونگ چول تاسیس شد ، در ابتدا فعالیت این شرکت بازرگانی برای صادر کردن میوه و ماهی به خارج از کشور بود اما رفته رفته کار شرکت سامسونگ گسترش یافت و در بخش های مختلف مانند پتروشیمی ، نمایشگرهای دیجیتال ، ال سی دی ، مخابرات و گوشی های موبایل موفقیت های چشمگیری دست یافت . همه ی ما در هنگام خرید گوشی ، احتمالا برند سامسونگ یکی از گزینه هایمان بوده است . در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد گوشی سامسونگ اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار دهیم . 

امروزه در حوزه گوشی موبایل برندهای سامسونگ و اپل در حال رقابت با یکدیگر هستند ، نکته قابل توجه در مورد این دو برند شناخته شده این است که بسیاری از قطعات مورد نیاز آیفون را شرکت سامسونگ می سازد و برند سامسونگ از اصلیترین تامین کنندگان قطعات ایفون است. 

یکی از مزایای گوشی سامسونگ خدمات پس از فروش آن در ایران است . برند سامسونگ در ایران حضور فعال دارد ، به همین دلیل قطعات و لوازم گوشی سامسونگ به راحتی در ایران پیدام ی شود. پس در صورت خرابی به راحتی ان را می توان به نمایندگی های معتبر سپرد تا آن را تامین کنند. گوشی سامسونگ دارای نرم افزار اسانی است و به راحتی میتوان آن را یاد گرفت و با این گوشی کار کرد . برنامه های سامسونگ در عین امنیت خوب ، پیچیدگی کمی دارد. برند سامسونگ ، در طراحی کوشی موبایل بسیار متنوع کار کرده است که با قیمتهای مختلف و امکانات متفاوت دارد. گوشی های سامسونگ در دسته بندی A ، J، S و نوت و تک گوشی ها تقسیم می شود. هر کدام از گروه ها دارای قابلیتهای منحصر به فرد و خاص خود است ، گوشی های پر فروش سال 2020 عبارتند از : 

  • گوشی گلکسی a52
  • گوشی گلکسی A10s
  •  گوشی گلکسی A20s

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی