ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

تفاوت سامانه پیام کوتاه با مودم جی اس ام

شاید با دیدن تعرفه ها این سوال برایتان پیش آید که چرا قیمت رسال اس ام اس با استفاده از جی اس ام مودم ارزانتر از قیمت ارسال اس ام اس از طریق اینترنت است؟ برای اطلاع از پاسخ خود به مطالب زیر دقت کنید : 

  • ارسال اس ام اس بوسیله جی اس ام مودم غالبا چند ساعت بعد از ارسال به موبایل مخاطب می رسند لذا حجم بسیاری از اس ام اس های شما در ساعات پایانی شب و ...به مخاطب می رسد واین موضوع بر روی تبلیغ شما اثر منفی می گذارد ،در حالیکه در ارسال اس ام اس از طریق اینترنت اس ام اس ها فورا به مخاطب خواهد رسید.
  • در ارسال اس ام اس از طریق برخی از نرم افزارهای سازگاربا جی اس ام مودم شما امکاناتی از قبیل ارسال اس ام اس فارسی ، ارسال اس ام اس های چند قسمتی و دریافت اس ام اس را نخواهید داشت در حالیکه در ارسال اس ام اس از طریق اینترنت همه امکانات فوق در اختیار شما قرار خواهد داشت ، چی اس ام یک روش مبتدی و بدون بازدهی و حتی ضرررسان هم هست. 
  • از انجا که ارسال اس ام اس بویسله جی اس ام مودم معمولا بصورت ارسال به لیستی از شماره موبایلهای رندوم و بر اساس پیش شماره های مورد نظر شما انجام می شود و چون برخی از پیش شماره ها در بین چند شهر مشترک می باشد لذا ارسال اس ام اس به اسن شیوه برای تبلیغات محلی مناسب نیست. 
  • سیم کارتهای مربوط به اپراتورهای ایران دارای محدودیت ارسال اس ام اس در روز می باشند و با هیچ سیم کارتی نمی توان بیش از 1500 پیامک در روز ارسال کرد. لذا ارسال از طریق جی اس ام مودم محدود به روزانه 1500 عدد می باشد در حالیکه ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت دارای هیچگونه محدودیتی در روز نمی باشد. 
  • مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی