ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

گوشی هواوی

هواوی یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه است . انواع گوشی هواوی در بازارهای جهانی با عملکرد عالی و کیفیت ساخت خوب و طراحی های چشمگیر شناخته شده هستند. هواوی یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات است . Huawei technologies Co.Ltd یک شرکت چینی است که دفتر اصلی آن در شنژن است . شروع کار این شرکت با تولید سوییچ مخابراتی آغاز شد. 

هواوی اولین گوشی خود را در سال 2004 وارد بازار کرد ، تولیدات هواوی روز به روز پیشرفت کرد و در سال 2009 اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را وارد بازار کرد. این شرکت بسیار قدرتمند است به طوری که نزدیک به هشتاد درصد از برترین شرکتهای ارتباط از راه دور با این شرکت همکاری می کنند. 

در دوره ریاست جمهوری ترامپ ، محدودیت هایی در زمینه گوشی هواوی ایجاد کرد به همین دلیل این شرکت بسیاری از گوشی های جدیدش از گوگل پلی پشتیبانی نمی کند اما همچنان فروش هواوی در تمام دنیا بالاست . 

هواوی مانند سامسونگ گوشی در رده قیمت های مختلف به بازار عرضه می کند تا همه ی مردم بتوانند از محصولاتش استفاده کنند. هواوی با طراحی های بسیار زیبا و مشخصات خوب در گوشی های مختلفش با گلکسی های سامسونگ و ایفون در حال رقابت است . یکی از گوشی های بسیار خوب آن ، گوشی هواوی Mate20pro است . بعضی گوشی های هواوی دارای دوربین های چشم گیری هستند و با تلفن های هوشمند گوگل که برای دوربین خود مشهور هستند رقابت می کنند. 

بهترین گوشی هواوی 2020:

تنوع در قیمت و کیفیت گوشی هواوی بسیار بالاست . در ابتدای سال 2020 تعدادی از گوشی های هواوی دارای جایگاه خوبی در دنیا قرار داشتند که عبارتند از : 

  • Huawei P40 Pro و Pro Plus

  • Huawei Mate XS

  • مدیر سایت

گوشی هواوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی