ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

جزییات نصب جعبه آتش نشانی

 

جزئیات نصب جعبه آتش نشانی مدل هوزریلی

به طور کلی دو نوع قرقره آتشنشانی در جعبه های آتش نشانی نصب می شوند ، مدل اول قرقره خوزریلی است که دارای دو سایز خورجی است : 3.4 اینچی و 1 اینچی ، سایز 3.4 اینچی معمولا در ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شوند. 

جزئیات نصب جعبه آتش نشانی مدل هوزریلی که باید به آنها توجه کنیم عبارتند از :

جعبه در معرض دید عموم باشد به عنوان مثال راه روی اصلی ، تا در هنگام حریق به راحتی قابل استفاده باشد. باید در مکانی نصب شود که درب ورودی آن قابلیت بازشدن 180 درجه را براحتی داشته باشد. مرکز قرقره در تمام مدلها باید در ارتفاع 130 الی 140 سانتی متری از کف قرار داشته باشد. توجه داشته باشید که محل اتصال شیرگازی به دنده لوله نهایتا 2 سانتی متر داخل جعبه بیاید ،اگر بیشتر باشد ممکن است در هنگام باز کردن قرقره با شیر گازی درگیر شود . 

جزئیات نصب جعبه آتش نشانی مدل فایرباکس

جعبه اتشنشانی مدل فایرباکس معمولا در پاساژ های بزرگ ، کشتی ها پمپ بنزین ، سایتهای نفت و گاز و … استفاده می شوند . در نصب جعبه آتش نشانی فایرباکسی باید محدودیت های بیشتری اعمال کرد زیرا شلنگ برزنتی باید به طور کامل از دور قرقره باز شود و بدون خمیدگی و شکستگی باشد و تقریبا در مسیر مستقیم باشد زیرا فشار این سیستم بین 8 تا 16 است و در صورت وجود تابندگی و شکستکی موجب ترکیدن شلنگ می شود. پس این جعبه آتش نشانی معمولا در فضاهای باز استفاده می شود، درب جعبه آتش نشانی 180 درجه کامل باز می شود و قرقره به طور کامل توسط یک بازو ازجعبه خارج می شود، در این جعبه آتش نشانی نیز فاصلی قرقره تا زمین باید بین 130 تا 140 سانتی متر باشد.

 

 

 

نظرات  (۱)

با سلام و عرض احترام.

سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و ثبت فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

همچنین می توانید سیونت را به دوستان خود معرفی کنید و از طریق معرفی درآمدی بیشتری کسب کنید.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی