ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

معرفی محصول : سیم افشان 6*1

سیم افشان 6*1 از انواع سیم های برق و در گروه سیم های افشان است . قیمت سیم افشاان 6*1 با توجه به میزان مس مصرفی و دیگر مواد اولیه تعیین می شود ، این محصول یکی از سیم های پر کاربرد است . سیم افشان 6*1 برای انتقال جریان الکتریکی استفاده می شود و دارای 82 رشته نازک از جنس مس با قطر 0.3 ساخته شده است . 

 

در ساخت سیم افشان 6*1 رشته ای نازک مس به هم تابیده می شوند و سطح مقطع آن 6 میلیمتر میشود . روکش این سیم از جنس پی وی سی است که ضخامت روکش معمولا 0.8 میلی متر است .

 

این سیم مقاومت الکتریکی بالا دارد و علاوه بر آن موضوع مهم دیگر خاصیت انعطاف پذیری بالای این سیم است . ولتاژ اسمی سیم افشان 6*1 ، 750 الی 450 ولت است . 

به دلیل انعطاف پذیری بالای این سیم برای کاربرد در محیط های متحرک مناسب است و معمولا در وسایل برقی خانگی ، سیستم های روشنایی ، در مکان های بدون رطوبت و در زیر گچ استفاده می شود که برای قرار دادن در زیر گچ باید آن را در لوله های خرطومی قرار بگیرند. 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی