ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

لامپ هالوژن سینمایی

لامپ هالوژن سینمایی یک محصول جدید است که در بازار لامپ و روشنایی ایران کمتر شناخته شده است . لامپ هالوژن سینمایی برای نور پردازی صحنه استفاده می شود ، و در کنسرتها ، تئاتر ، سینما و نورپردازیهای تلویزیونی استفاده می شود .

لامپ هالوژن سینمایی باید قدرت تفکیک رنگ بالایی داشته باشد ، لامپ هالوژن درجه تفکیک رنگ نزدیک به نور خورشید دارد پس بهترین انتخاب برای نورپردازی های اینچنینی است . لامپ هالوژن در واقع یک لامپ رشته ای است که دارای تنگستن و گاز بی اثر هالوژن است و چرخه هالوژن که از ترکیب تنگستن و هالوژن ایجاد می شود در این لامپ باعث افزایش طول عمر لامپ می شود.

 

لامپ هالوژن سینمایی

در ساخت حباب لامپ هالوژن از کوارتز بسیار استفاده می شود ، که بسیار مقاوم تر از شیشه بوروسیلیکات  نسبت به افزایش دما است . ماده کوارتز در دمای بالا 1900 کلوین به صورت ماده نرم است ، از طرفی برای انجام چرخه مداوم هالوژن در لامپ نیاز به دمای 2800 کلوین است ، فاصله بین رشته و دیواره باید به گونه ای باشد که دمای دیواره کمتر از 1900 کلیون بماند . 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی