ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

جدیدترین گوشی سامسونگ 2021

سامسونگ یکی از کمپانی های پیشرو در صنعت گوشی موبایل است ، که سالانه تعدادی گوشی جدید وارد بازار می کند. در این مقاله لیستی از جدیدترین گوشی های سامسونگ 2021 را معرفی می کنیم :

گوشی S21 Ultra Galaxy

 

گوشی s21 ultra پرچم دار گوشی سامسونگ است و قیمت آن نیز بالاست ولی یک انتخاب بسیار خوب است . یک دوربین حرفه ای برای شما فراهم می کند . به راحتی می توانید هر بازی  روی آن نصب کنید ، نمایشگر آن بزرگ و تخت است . بالاترین حد بزرگنمایی را در این کوشی می توانید تجربه کنید . این گوشی بهترین گوشی سامسونگ در سال 2021 است . 

گلکسی S21 سامسونگ

این گوشی بعد از s21 ultra  انتخاب دوم شما است . قیمت آن مناسب تر است .در مقایسه با گوشی اولترا ، نمایشگر کوچکتر از نوع +FHD دارد و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. گوشی گلکسی اس 21 یک گوشی با کیفیت برای عکاسی و کار با اپلیکیشن های مختلف است . 

 

گوشی نوت 20 اولترا

این گوشی دارای نمایشگر بزرگ و وضوع تصویر 1440 در 3088 پیکسل است ، پردازنده اسنپ دراگوش 865 دارد و ویژگی منحصر به فرد آن داشتن قلم s  است این گوشی دارای دوربین خوبی نیز است ولی ویژگی منحصر به فرد آن 

 

گوشی گلکسی Z fold 3

جز جدیدی ترین گوشی های سامسونگ است و تولید آن در سال 2021 شایع است ، نمایشگر 7.6 اینچی دارد و نسل بعدی Z fold 2  است . پردازنده اسنپداراگون 888 دارد و دوربینهای متوسط که احتمالا یکی از گوشی های پرچم دارد سامسونگ خواهد بود . ویژگی منحصر به فرد آن نمایشگر بزرگش است که تا می شود. این گوشی دارای قلم هوشمند اس خواهد بود .

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی